¹⁰

790 36 10
                                    

"Yaraların geçiyor" dedi ve elini dudağımın ordaki yaraya koydu. Ben şaşkın şaşkın ona bakıyordum birden bana yanaştı ve alnını omzuma koydu..

Elimle ittirdim hafifçe "Serkan iyi misin?"diye sordum. Ama o tekrar omzuma yatmayı tercih etti. Omzuma yatması beni çok heyecanlandırmıştı..

Kafasını kaldırdı ve işaret parmağı'nı kalbime götürdü " çok hızlı atıyor" dedi.
Öyle diyince çok utanmıştım.
"Serkan?" Dedim yüzüme baktı. "Bu biradan önce de içtin mi ?" Dedim çünkü bir birayla böyle olması imkansızdı sınıfta konuşurken duyuyordum Serkana içkiye dayanıklısın falan diyorlardı."viski falan içtim" dedi. Bunu içimden de söylemek istemiyorum ama Serkan'ın bu hâli beni çok etkilemişti..

____SERKAN'DAN___

Maviyle bu durum da olmamız ani gelişmişti. İçmiştim ama ayıktım gereksiz Maviye bu şekilde olmam hoşuma gitmişti kendim gibiydim. Mavi yakından daha güzeldi:)
"Yüzün..." Dedim ve elimle yüzünü gösterdim.

____MAVİ'DEN___

Hemen elimle yüzümu kapattım kesin yine dalga geçecekti. "Ay'a benziyor" dedi.
"Ha" diye bilmiştim sadece böyle bir şey demesini beklemiyordum. "Bembeyaz çok güzelsin" dedi. Ne diyceğimi bilemedim ve önüme döndüm..
_____

Sahilden çıkmıştık ve Serkan'ın arabasına doğru yürüyorduk

"Seni de bırakayım bin" dedi Serkan. "Gerek yok teşekkür ederim"dedim.
"Mavi saat kaç oldu?"dedi. "Evlerimiz zıt düşüyor cidden gerek yok teşekkür ederim"dedim. Yanıma geldi..."Numaramı gruplardan alıp bana yaz eve gidince" dedi. "Gruplarda yokum ki ben"dedim. "Nasıl yoksun? Okulda ki herkes var."dedi. Beni bütün gruplardan çıkartan kendisi değilmiş gibi bu soruyu sordu bana"Sen çıkartmıştın"dedim şuan ki bana olan tavrını kullanarak. "Anladım" dedi. "Neyse okul da sağlam olduğumu görürsün"dedim onun bir şey demesini beklemeden de yürümeye başladım.

________

Sessizce odama çıktım. Herkesin uyuduğunu düşünerek çünkü gece olmuştu. Hemen gidip yatağıma uzandım ve bugün olanları düşünmeye başladım. Başka bir şey düşünmeye çalışsam bile Serkan aklımdan çıkmıyordu. Takî bana oyun yapabileceği aklıma gelene kadar...

________

Okul için hazırlanmış evden çıkmıştım.
Düşünmekten etrafımdaki sesleri duymuyordum. Tabii o sırada otobüse binip okula geldim. Serkan bütün dönem böyle davranırken birden neden iyi olmuştu anlamamıştım.
"Kesin oyun yapıyor.." dedim. "Kim oyun yapıyor Mavişim?" İçten sorduğum soruya cevap gelince afallamıştım.
"Ha" diyip sese döndüm. "Dıştan mi söyledim onu ben?" Dedim Egemen'e doğru. "Evet Mavişim" egemenle konuşurken sınıfa gitmiştik bile..
Ben cevap vermeyince o geri sormamişti artık biliyordu istediğim zaman konuşmayı sevdiğimi.

Sınıfa geldiğimizde gözlerim Serkanla kesişti.. Yanında Melek vardı. Nedenini bilmiyorum ama Meleği yanında görünce üzülmüştüm.

_______

Zil çalmıştı Egemen Serkangilin tayfa ile kantine gitmişti. "Mavi?" Dedi biri. Dönünce bunun Kuzey olduğunu anladım. Kuzey aralanda bence en iyisiydi hep sakin olan olgun biri bana bir şey yapmıycağını biliyordum. "Efendim Kuzey?" Dedim. "Bana matematik dersi verir misin?" Dedi. Arada soru soruyodu zaten ama böyle bir şey demesini beklemiyordum. "Parası sorun değil matematiğim kötü biliyosun" diye de devam etti. "Paraya gerek yok cidden,tekrar etmek bana da iyi olur" dedim. "Teşekkür ederim"dedi. "Bugün müsaitsen başlayalım mı?" Dedi. "Evet müsaitim" dedim. "okuldan sonra beraber bizde ders çalışırız öyleyse olur mu?" Dedi. "Olur" Dedim ve gülümseyip gitti.

_________

Ay aklımda çok iyi şeyler var🤌🏻

Kuzey ve Mavi tahminleri alayım
🪴buraya🪴

Ana karakterler aynı ,ikinci bir çift koymayı düşünüyorum bu son iki bölüm temellerini attım tahmin edin
🎏bakalım🎏

Yazım hataları için kusura bakmayın aklımdakini dökerken çok dikkat edemiyorum...😔

22.10.24




EZİK |BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin