Vote gelmedi ama biraz hevesim var yazıyım bu sefer gelmeden yazmam bölüm 🥺
Vote 25
Yorum 25_________
Sonunda haftasonu gelmişti Kuzeylere gidicektim ve Serkan da oraya gelicekti niye bilmiyorum ama içimi heycanlan basmıştı.
Egemen-Mavi
Egemen
Ben geçiyorum KuzeylereMavi
Tamamdır bende geliyorumEgemen
Muahhh aşkımMavi
Egemen😡Egemen
Tamamdır bebeyimmmm
Görüldü...Ay bu çocuk hiç akıllanmıycaktı. Onun yüzünden bizi sevgili sanıyorlardı.
Kuzey-Mavi
Kuzey
Mavi Egemen geliyor demi?Mavi
Evet yola çıkmış oKuzey
Tamam teşekkür ederim☺️
Görüldü...Kuzeylerin kapısının önündeydim o sırada Serkan da geldi. "Merhaba Mavi"
Dedi Serkan sesi garipti. "Merhaba Serkan" dedim. Öyle cevap verince modum düşmüştü öyle soğuk ceval verince.Zili çaldığımızda yardımcı abla zili açmıştı. İçeri geçtiğimizde Kuzey de Egemen de bı tuhaftı. Herkes garipti anlamamıştım. Mert ve Savaş daha gelmemişti. Egemen beni görünce hemen yanıma geldi. "Mavişim"dedi. Gereksiz yere hemen Serkan'a bakmıştım sinirli gözüküyordu. "Egemen"dedim Serkan değil Kuzey yanlış anlıyordu.
__________
İçki içeceğimiz için masa hazırlıyorduk. Kuzey yardımcı ablalara onlara gerek yok demişti. Zaten kaç kişiyiz biz hallederdik.
"Haddiii gelin oturun"dedi Kuzey
Egemen benim yanıma oturucakti ki Kuzey'in yanına otursun diye "Serkan gel sen yanıma otur" dedim. Birden bire diğer tek boş yer Kuzey'in yanıydı o yüzden ağzımdan çıkmıştı. "Beni istemiyor musun çiçeğim" dedi Egemen.
"Egemen!" Dedim. Kuzeyi öğrendikten sonra anlatırım bu durumları ona ben.l ama şimdi bir şey diyemem.Herkes oturmuştu ve içilmeye başlamıştı ben yine bira içiyordum.
_______________
Ayyyy burda birakiyim diğer bölümü yazmaya gidiyim
20,3k için cooook tşk ederim 🥹🫶🏻
Noktalamaya dikkat etmedim sorry
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK |BxB|
FanfictionOkulda zorbalık gören bir çocuk........ve zorbası #bxb 39🏅(12.11.24)