839 45 36
                                    

___KUZEY'DEN___

"Egemen ile Mavi çok yakın gözüküyorlar"dedi Mert bana yaklaşarak. Ona döndüm"Eee napalım Mert"dedim ve kafamı sıraya koydum.
"Seninle de dedikodu yapılmıyor Kuzey"dedi ve somurtarak önüne döndü.

Her şey ortadaydı yakınlardı neresini konuşayım ki diye düşündüm ve kafamı sıraya koydum...Kendi kendime düşünürken ister istemez bı dürtü ile kalkıp Egemen'e baktım. Hâlâ Mavi'nin omzundaydı çenesi ister istemez iç çekip yattım geri...

____MAVİ'DEN____

Sonunda okul bitmişti ve eve gelmiştim. Kendimi hemen yatağa atmıştım.

"ANNNEMM YEMEK HAZIR GELL" annemin bana seslenmesiyle yataktan kalkıp yemek yemeğe gittim.

"Abi biliyo musun bugünnn resim yaptık oyun oynadık" Mine bana heyecanlı heyecanlı anlatırken bende onu heyecanlı bir şekilde dinliyordum. Minenin kendi gibi down sendromlu kişilerle okula gitmesi çok iyi olmuştu dışlanmazdı en azından.

Bugün cuma günüydü hep evde durmak istemiyordum ve biraz yürüyüşe çıkmak istedim.

"Anneee ben dışarı çıkıyorum"dedim.
"Nereye yavrum?" Dedi annem.
"Çok sıkıldım anne yürüyim diyorum olur mu?"dedi. "Olur annem tabiki"

Hemen odama gidip hazırlanıp çıktım.
Müzik dinleyerek yürümeye başladım.

Genelde yürürken insanlara bakmam ondan dolayı birine çarptım.

"Dikkat et!" Diye yükseldi ve onun yüzüne baktım. "Mavi?" Dedi Serkan.
"Özür dilerim" dedim sanki tanımıyormuş gibi ve yoluma döndüm.

"Hop hop nereye" dedi Serkan. Bön bön baktım Serkana.

"Aloooo" dedi Serkan cevap vermeyince.
"Yürüyorum Serkan Han" dedim.
"Beraber yürüyelim" dedi. "İstemiyorum Serkan Han" dedim. "Bana Serkan Han diyio durma" dedi dibine girip. "İsmin bu ama..." Dedim.

"Mavi bana karşı cevaplar verip durma" dedi Serkan ve oda yaklaştı..."Vermem"dedim. "Güzel" dedi bı kaç saniye sessizlik oldu sessizliği bozan bendim "Şimdi izin verirsen gidicem Serkan" dedim. "İzin alman hoşuma gitti ama vermiyorum"dedi.
"Ne?" dedim. Elindeki poşeti gösterip "Bira almıştım iki tane içicektim ama şimdi seninle içmeye karar verdim."dedi. "Bana da fikrimi sor Serkan" dedim. "İçmez misin?" Dedi bunu diyince şaşırdım sormasını beklemiyordum.
"İçerim" dedim bı hevesle verdiğim cevaba bende şaşırmıştım.
"Sahile inelim öyleyse"dedi ve yürümeye başladı Serkan bende peşinden gittim. Saatten dolayı tek tük insan vardı kumlarda biraz yürüyüp oturduk.

Birayı bana uzattı.."teşekkür ederim" dedim. İkimizde sessizdik ben gerildiğim için sessizdim zaten ne konuşabilirdim ki onunla. Biraz daha durduktan sonra Serkan bana bakmaya başladı. Bende ona döndüm.

"Yaraların geçiyor" dedi ve elini dudağınım ordaki yaraya koydu. Ben şaşkın şaşkın ona bakıyordum birden bana yanaştı ve alnını omzuma koydu..

_______________

Aylar sonra bölüm atıyorum hadi bakalım...

🧚🏻‍♂️Yorum yapmayı unutmayın🧚🏻‍♂️

EZİK |BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin