2.1K 103 22
                                    

Okullar açılıyor ne düşünüyorsunuz???

____________________

Mavi'den

"Anne ben çıkıyorum" dedim. "Tamam annem görüşürüz kendine iyi bak."dedi annem.

"Şşş yakışıklı bak buraya" dedi biri sesinden tanımıştım ve döndüm.

"Egemen" dedim. Hemen yanıma geldi kafamı kolunun altına aldı. "Napiyosunn askimm"dedi. "Öyle deme Egemen yanlış anlaşılır." Dedim. "Tamam demiycem gülüm." Dedi ." Egemennn!" Dedim.
" Tamam tamam mutlu musun?" Dedi. "Ne için?" Dedim. " Senin için okulumu değiştirdim. Sırf seninle olabilmek için"

Konuşa konuşa okula gittik. Egemen gilin ailesi çok zengin ama egemen ne şımarık nede parası olduğunu belli ediyor. İlk öğrendiğimde çok şaşırmıştım. Biz ortaokulu beraber okumuştuk orda tanışmıştık. Herkes bana kötü davranirken okulun popüler çocuğu bana iyi davranınca daha katlanılır oluyor. O iyi davranınca diğerlerinde iyi davranıyor.

Okula gelmiştik ve her zaman ki gibi egemeni tanıyan insan doluydu ona selam verirken yanına utaniyordum.

"Mavişim sen hangi sınıftasın gidiyim ona aldırıyım" dedi egemen daha rahat hissedeceğimi bildiği için.

"12-b" dedim. " Tamamdır gülüm gel benimle beraber gireriz derse"dedi ve müdürun odasına gittik.

Egemen bu döneme kadar liseyi yurt dışında okudu bu dönem geldi ve gelir gelmez hemen benim okuluma kayit yaptırdı. Zaten tanıdıklarıymış.

"Ben girip halledip geliyorum." Dedi ve uceri girdi Egemen.  Bende onun çıkmasını bekledim. "Halletim hadi sınıfımızda gidelim canım" dedi beni kolunun altına aldı ve beraber sınıfa gittik. Zaten yanım boş olduğu için direkt yanıma oturdu sınıftaki kızlar sınıfa girer girmez Egemen'e baktı.

Sınıfta Serkan gil yoktu Egemen yanımdaydı ama genede çok gerilmiştim.

Bı kaç dakika sonra Serkan gölde gelmişti.

"Oooo Egemen bey gelir miydiniz siz Türkiye'ye" dedi birden Serkan. Ve sarıldılar nasıl yani tanışıyorlar mıydı.

Sonra diğerleriyle de selamlaştılar.

Zaten çok sürmeden hoca geldi.

"Egemen onları tanıyo musun?" Dedim hafif ona eğilerek.

"Tanıyorum."

"Egemen gel kardeşim burda otur Mavi'i pek sevmez insan" dedi Savaş. " Yok abi sever o beni..demi Mavişim?" Diyerek bana döndü. "Hıhı" dedim. Cidden çok seviyordum , en yakın arkadaşımdı.

"İyi sen bilirsin" dedi Mert. O tarafa dönünce Serkan'nın bize baktığını gördüm.

"Sana zorbalık mı yapıyorlar?" Dedi egemen beklemediğim bir anda. " Yok hayır" dedim. Birden söylemek istemedim çünkü arkadaşlar sonuçta.




_________________

Kısa oldu ama bu kadar yazabildimmm nasıl olmuşsssss
Ben Egemeni çok sevdim iyi biri oooo
Siz beğendiniz miiii?
Yorum yapın bakım bacılar oyda kullanın.
💖













EZİK |BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin