Lisa sabah uyandığında hızlıca kuruyan koyu kahve kumaştan dilikmiş elbiseyi giymeye çalıştı. Olabildiğince hızlıydı çünkü evvela Çorapları çekip bir ip ile bağladıktan sonra ardına taktığı kalça desteği ardından bir iç Jüpon üzerine önden bağlamalı korsesi. Elbisesinin eteği, üst kısım için ceket vari kolları dik ve uzun parçayı. İki yanı kavuşmadığından korseyi kapatabilmek adına iğnelemiş olduğu ön kumaşını giydi. Hemen ardından dik yakasına Siyah bir kurdele kollarına ise dantel kol içlerini takıp saçlarını ardından örüp file içine yerleştirerek filenin kancalarını gerdirerek saçları aradına taktı. Valizden çıkarttığı küçük aynayı tepesinden tutarak düzgün olup olmadığını kontrol etti genç kız. hava soğuk, kale içi de odalar dışında soğuktu bu yüzden koyu renk şalını omuzlarına atarak dışarı çıktı. Sanıyordu ki evvela kahvaltıyı kontrol etmeliydi. Hemen sonrasında ambardakilerin bir listesini isteyecekti kış iyice bastırmadan eksiklerin tamamlanması gerekmekteydi. Lisa hızlı adımlar ile ana holden mutfağa doğru ilerleyerek kapıdan içeri girdi.
"Günaydın bayan Evans"
"Günaydın Trudy" Genç kız masaya taşınacak olan tekerlekli sunum arabaları üzerindekilere baktı. "Burada eksik birşey var mı? "
"Hayır Bayan Evans Lord Wellington kahvaltıda bol yumurta biraz meyve ve yemiş tercih eder. İkindi çayı için çörekler hazır edeceğiz. Akşam saat yedi olmadan da yemek"
"Anlıyorum. Düzene tam olarak alışabilmem biraz zaman alacak. Hızlandırmak için haftalık programı bana öğretecek biri gerekli."
"Gelen her kahya kendince bir program düzenliyor bayan Evans"
"Anlıyorum ben hiçkimse yokken neler yaptığınızı bilmek istiyorum. Sonuçta kimse yokken emirleri lord Wellingtondan alıyorsunuz."
"Bubakıllıca olur Bayan Ewans. Lord Wellingtonun düzeni farklıdır. "
"Öyleyse bunu bana neden söylemediniz? "
"Çünkü... " Trudy sağa sola bakındı. "Lordum bundan bahsetmemizi istemiyor. "
"Bu nasıl bir tutum? " Lisa anlamsız bir mimik yaptı.
"Daha önce gelen hiç kimse idare yokken Lordun ne istediğini sormamıştı. Bunun yerine kendilerini gösterebilmek yahut kanıtlauabilmek adına en mükemmel düzeni kurmak için çabaladılar. Lord Wellington evde bayan Lucy ardından bir kahya olsun istemedi. Sanırım bu bezdirmek için kullandığı bir yöntem. Gelen herkes bir süre düzen ile uğraşıyor ardından uzunca bir süre Lord Wellingtonun karşı çıktığı kısımları toparlamak için mücadele ediyordu. Lakin bu bizleri de yordu artık. Siz sormuşken söyleme taraftarıyım... "
Genç kız kafa sallarken adamın tahmin ettiği gibi bir çeşit deli ya da dengesiz olduğuna kanaat getirdiğinde elinden geldiğince başa çıkmaya çalışacağını düşündü. İnatçıydı Lisa. Oldum olası öyleydi. Önceden atıldığında gidecek yeri olmadığını bilmezkende dik kafalıydı lakin şu an Andrew olduğunu biliyordu. Üstelik söylediğinde haklıysa Lisa buradan gönderilse dahi pek kolay iş bulabilecekti...
---
Genç kız yalnızca dışarıdan yardımcı birileri bulunana dek gün gün yapılmasını istediği temizlik işi için evvela büyük misafir salonu ve yemek odasını tercih etmişti. Her ihtimale karşın bugün bir adette misafir odası hazırda bekletilecekti. Anladığı kadarıyla kalenin pek kısıtlı alanları kullanılmaktaydı.
"Bayan Ewans Lord Wellingtonnsizi görmek istediğini söyledi. "
Lisa kıza hafif bir baş onayı verdi "nerede? "
"Çay için oturma odasında efendim"
"Pekala." Lisa alt kattaki küçük oturma alanına doğru ağır adımlar ile hareket ederken biraz işleri hızlandırmak biraz da meraktan toz almaya yardımcı olmuş Andrewin bahsettiği çinileri de böylelikle yakından inceleme imkanı olmuştu. Genç kız toz bezini önllüğünün cebine koyup kapıyı yavaşça tıklattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ARDINDA
RandomMATHEW HAKLIYDI, İNSAN NE İÇİN HEP KARANLIK OLANI GÖRÜYORDU? BELKİ DE KENDİMİZLE YÜZLEŞMEYİ KARANLIK OLANA TERCİH ETTİĞİMİZ İÇİN,. BELKİ DAHA DİKKATLİ BAKARSAK ORADA, KARANLIĞIN ARDINDA, KAYBETTİĞİMİZ DUYGULARIMIZI BULABİLİRDİK...