Natasza pov
Jestem z siebie dumna przeprowadziłam miłą, luźną konwersację z Lucy i nawet umówiłam się z nią na trening jutro. A w tym momencie siedzimy i oglądamy jakiś film. Co przerwał Steve
- hej, Fury stwierdził że możesz iść do mieszkania ale ktoś musi iść z tobą. –
- no spoko, a kto pojedzie ze mną? –
- ja mogę- tym razem to ja się zgłosiłam
- no okej, to kiedy masz czas? –
- w sumie to cały czas, więc może za jakieś 20 minut?- zaproponowałam
- jasnę świetny pomysł, to widzimy się za 20 minut.
Time skip
Lucy pov
Siedzimy w samochodzie Natasza prowadzi auto a ja wskazuję jej drogę, po dojeździe na miejsce wyjmuję klucze które Clint zgarnął kiedy tu byli. Wchodząc do mieszkania pierwsze co widzę oprócz odcisków butów jest Key który wita się ze mną i wskazuje gałązkową ręką na Nat.
- Spokojnie ona nie zrobi nic złego, a poza tym przenosimy się. – po tym ciekawym dialogu któremu dziewczyna uważnie się przyglądała nieśmiałek usiadł na moim ramieniu miejąc wzrok nie ustannie skierowany na Nataszę. Co zignorowałam idąc dalej, wyjęłam torbę z góry szafy i spakowałam ubrania, wyjęłam telefon z szafki przy łóżku i włożyłam do kieszeni. Udałam się do pokoju w którym mieści się walizka a Nat poszła do kuchni, zabrałam przedmiot i dołączyłam do agentki. Zastałam ją siedzącą przy blacie na wysokim stołku i rozbierającą na części pierwsze uschniętego kwiatka który pod moją nie obecność odpadł od reszty.
- hej co robisz? – spytałam z przyzwyczajenia
- nic ważnego w sumie, jesteś już spakowana?
- tak tylko jeszcze zadzwonię do właściciela żeby szukał nowego najemcy, oddał kaucje i spadamy.
- spoko
Natasza pov
Lucy wyszła na balkon i rozmawiając przez telefon opierała się o barierkę, po czym wróciła i oznajmiła że właściciel będzie pojutrze czyli w środę, droga powrotna minęła bardzo spokojnie na słuchaniu muzyki po dojechaniu do wieży dziewczyna wzięła swoje rzeczy i udała się do swojego pokoju a ja razem z nią.
Podczas kiedy Lucy rozpakowywała swoje rzeczy luźno rozmawiałyśmy raz o filmach, raz o książkach. Zdobyłam się na zaproponowanie jej wspólnego obejrzenia filmu w moim pokoju, ku mojemu zadowoleniu zgodziła się, więc jak tyko skończyła układanie rzeczy udałyśmy się do mojego pokoju. W którym dziewczyna stwierdziła zgodnie z prawdą że jej pokój jest kompletnie inny od mojego. Między innymi przez fakt że w jej pokoju było sporo mniej wolnej przestrzeni oraz był urządzony w zupełnie inny sposób.
Lucy usiadła na łóżku a ja sięgnęłam po pilot od telewizora i skierowałam się na miejsce z obok.
Time skip
Lucy pov
Natasza wybrała serial Rick i Morty jednak po 3 odcinku zasnęła przytulona do mnie, więc zatrzymałam serial i przykryłam ją i częściowo siebie kocem wykonując jak najmniej ruchów aby jej nie obudzić.
W sumie teraz jak patrzę na nią to wydaje się całkiem inną osobą jest spokojna i delikatna, teraz przed nikim nie udaje że cały czas jest silna i niezłomna, teraz jest po prostu sobą, jednak dziewczyna zaczęła nie spokojnie poruszać powiekami i ramionami jednocześnie marszcząc przy tym czoło.
Cześć
Daj znać czy to jak piszę tą książkę jest dla ciebie ok, jeśli masz jakieś spostrzerzenia, propozycję albo pomysły odnośnie tej książki napisz.
Miłego dnia kaczuszki 💕
CZYTASZ
Walizka Scamanderów Avengers
FanfictionNazywam się Lucy Scamander mój ojciec był czarodziejem I posiadał walizkę pełną magicznych I fantastycznych zwierząt kiedy byłam jeszcze dzieckiem nauczyli mnie zajmować się zwierzętami zaczęło się komplikować gdy niektórzy ludzie po dowiadywali się...