Chapter 27 (the nightmare day)

60 11 11
                                    

2 Φεβρουαρίου 2021

Άρχισε να βρέχει πολύ.
Άκουγα και κοιτούσα στο περιβάλλον μου, μα δεν μπορούσα να καταλάβω τι συμβαίνει... μάλλον δεν ήθελα να πιστέψω τι έχει συμβεί... Όλοι μιλούσαν με τους γιατρούς, την αστυνομία, είδα τον Hyunjin να έχει στην αγκαλιά του την μαμά του Han, η οποία έκλαιγε με λυγμούς, τον Changbin να μιλάει με τους γιατρούς και εγώ... εγώ πήγα σε εκείνον...

Minho: Hanie μου? Πονάς?
Han: Όχι... δεν νιώθω τίποτα

(Πάγωσα με αυτό που άκουσα από τον Han).

Minho: Hanie μου, μην φοβάσαι θα γίνεις καλά (είπα με κλάματα. Το είπα για με πιστέψει αλλά ήθελα να το πιστέψω και εγώ ο ίδιος).

Χάθηκα λίγο στις σκέψεις μου τότε και κοιτούσα το χάος και τη φασαρία όταν ο Han μου είπε...

Han: Minho...

(Γύρισα το κεφάλι μου προς εκείνον)

Νιώθω ακόμα το σοκ μου από εκείνη την στιγμή. Ω Θεέ μου! Το σώμα του είναι καρφωμένο στο δέντρο. Με κοιτάει...

Han: Minho σε αγαπώ, μην το ξεχάσεις
Minho: Hanie! Μην με αφήνεις...

Ο Han έκλεισε αργά τα μάτια του.

Minho: Hanie!!!! Όχι!!!! Όχι!!! Μην με αφήνεις!!!!! Μη!!! Θεέ μου μην μου παίρνεις τα αστέρια μου!!! Όχι την ευτυχία μου...

(Έπεσα στα γόνατα στο βρεγμένο τσιμέντο. Ο βροχή πετάχτηκε σε όλο μου το σώμα)

Minho: Σε παρακαλώ!!! (Ούρλιαξα από τον πόνο) Hanie μην με αφήνεις...

Όλοι κατάλαβαν από το ξέσπασμα μου πως ο Han ήταν πλέον νεκρός.

Ένας από τους νοσηλευτές πήρε το αυτοκίνητο για να μπορέσουν τα πάρουν το σώμα του Han.

Ο Hyunjin ήρθε γρήγορα και με πήρε αγκαλιά ώστε να μην μπορέσω να δω τον Han έτσι.

Εγώ δεν άντεξα. Πήγα κοντά στον Han.

Minho: Hanie μου σε παρακαλώ ξύπνα. Πες μου ότι μου κάνεις πλάκα. Σε παρακαλώ

(Hyunjin's pov)

Πόνεσε η ψυχή μου να βλέπω έτσι τον Minho. Δεν μπορούσε να το πιστέψει και έκλαιγε με λυγμούς. Μέχρι και οι νοσηλευτές και οι αστυνόμοι έδειχναν να τον λυπούνται. Είδα και την μαμά του Han και τον Changbin τους λυπήθηκε η ψυχή μου.

Hyunjin: Minho σε παρακαλώ. Έλα εδώ
Minho: Δεν μπορεί να είναι νεκρός! Σε παρακαλώ Θεέ μου! Μην μου τον παίρνεις και αυτόν
Hyunjin: Minhoooo

Ο Minho πήγε στον David και τον έπιασε από την μπλούζα.

Minho: Γιατί μου το έκανες αυτό? Γιατί? Εσύ φταις για όλα!

Dancer of the darkness (Minsung)Onde histórias criam vida. Descubra agora