Chapter 16 (Platonic love)

72 10 6
                                    

Κατευθύνθηκα προς την κουζίνα. Εκεί είδα τον μπαμπά μου να με περιμένει με νεύρα...

Minho: Μπαμπά?
Μπαμπάς: Τι θα γίνει με αυτό το νταβαντούρι?
Minho: Ποιο νταβαντούρι? Τι εννοείς?
Μπαμπάς: Θα συνεχίσεις για πολύ ακόμη να ξενυχτάς και να φέρνεις εδώ τους φίλους σου? Πότε θα διαβάσεις? Τελειώνεις φέτος!
Minho: Μια χαρά διαβάζω! Μην σε απασχολεί αυτό! Γιατί κάθε φορά που κάνω κάτι που μου αρέσει προσπαθείς να με σταματήσεις?
Μπαμπάς: Τι λες Minho?
Minho: Οι φίλοι μου και ο χορός είναι τα μόνα πράγματα που με κάνουν να μην σκέφτομαι την μαμά!
Μπαμπάς: Συγνώμη παιδί μου απλά ανησυχώ για το μέλλον σου
Minho: Μην ανησυχείς μπαμπά. Ξέρω τι θέλω και θα προσπαθήσω για αυτό. Έχε μου εμπιστοσύνη. Σε παρακαλώ
Μπαμπάς: Εντάξει Minho... συγνώμη... δεν θέλω να σε στεναχωρώ παιδί μου
Minho: Ούτε εγώ...

Με αγκάλιασε, τον αγκάλιασα και εγώ. Για πρώτη φορά, μετά από καιρό ένιωσα τον μπαμπά μου τόσο κοντά μου. Καλός είναι, απλά σε κάποια θέματα είναι λίγο απόλυτος και λίγο παλαιών αρχών. Μετά τον θάνατο της μητέρας μου, έχουμε μόνο ο ένας τον άλλον και οφείλω να του αναγνωρίσω ότι έκανε τα πάντα για μένα. Με μεγάλωσε σωστά και σαν πατέρας αλλά και σαν μητέρα. Εν κατακλείδι, δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εκείνον.

Minho: Σαγαπώ μπαμπά
Μπαμπάς: Και εγώ παιδί μου

Μετά από αυτό ο πατέρας μου πήγε στην δουλειά και εγώ έφτιαξα πρωινό στα παιδιά.

Μπήκα στο δωμάτιο που κοιμήθηκε ο Hyunjin και Jeongin

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Μπήκα στο δωμάτιο που κοιμήθηκε ο Hyunjin και Jeongin.

Minho: Καλημέρα παιδιά. Σας έφτιαξα πρωινό
Hyunjin: Ευχαριστούμε! Ο Jeongin κοιμάται ακόμη
Minho: Πάω και στους υπόλοιπους. Εσείς με την ησυχία σας.

Πήγα και στους υπόλοιπους το πρωινό τους και τώρα πάω στον Hanie.
Άνοιξα την πόρτα πολύ σιγά και πήγα στο κρεβάτι, τον δίσκο με το πρωινό του Han.

Minho: Hanie... ξύπνα... πρωινό
Han: Wow! Πρώτη φορά παίρνω πρωινό στο κρεβάτι
Minho: Έρχομαι να σου αρέσει ότι έφτιαξα

Dancer of the darkness (Minsung)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora