Μετά από 10 λεπτά ήρθε και ο Han... ήταν πιο όμορφος από ποτέ...
Han: Γειά σας παιδιά. Συγνώμη για την καθυστέρηση...
Changbin: Δεν πειράζει Han, έλα κάθισεΟ Han έκατσε δίπλα στον Changbin και τον Chan. Ήταν ακριβώς απέναντι μου. Μου χαμογέλασε.
Του χαμογέλασα και εγώ.Changbin: Λοιπόν τώρα που είμαστε όλοι εδώ, θέλουμε να σας πούμε κάτι με τον Felix
Hyunjin: Άντε πείτε μας!
Changbin: Εγώ και ο Felix..
Felix: Είμαστε ζευγάρι!
Chan: Τι? Άντε βρε παιδιά μπράβο!
Han: Κολλητέ! Το πες και το έκανες!
Hyunjin: Στην υγειά του Changbin και του Felix!
Minho: Στην υγειά!(Όλοι μαζί σηκώσαμε τα ποτήρια μας και τα τσουγκρίσαμε)
Παραγγείλαμε φαγητό και μιλούσαμε για πολλά πράγματα, για το μέλλον, τις σκέψεις μας για αυτό, τα σχέδια μας, την φιλία, των έρωτα... που έχει χαθεί τελευταία και σπάνια βρίσκεται... αλλά ίσως και να υπάρχει... μακάρι να ήξερα...
Ύστερα από τρεις ώρες ο Changbin και ο Felix πλήρωσαν μισά μισά, μας κέρασαν. Φύγαμε χωριστά και πήγαμε στο κλαμπ. Εγώ πείρα τον Hyunjin, τον Seungmin και τον Jeongin στο αυτοκίνητο μου. Ο Changbin και ο Felix, τον Han και τον Chan.
Φτάσαμε σε ένα τεράστιο κλαμπ, η μουσική ακούγονταν από έξω πολύ δυνατά. Συναντηθήκαμε απέξω και μπήκαμε μέσα.
Καθίσαμε στο μπαρ και παραγγείλαμε ποτά.
Hyunjin: Άντε παιδιά! Πάμε να χορέψουμε!
Felix: Έχει δίκιο ο Hyunjin! Χαρές έχουμε!
Minho: Τι λες Han? Πάμε?
Han: ΕντάξειΠερνούσαμε όμορφα ο ένας με τον άλλον. Με την άκρη του ματιού μου είδα τον Jeongin να έχει πέσει στην αγκαλιά του Hyunjin και να κουνιούνται αργά. Χάρηκα και έκλεισα το μάτι μου στον Hyunjin ενώ χόρευα και εγώ, ήρεμα με τον Han. Ο Hyunjin έκανε το ίδιο και μου χαμογέλασε.
Η ώρα είχε φτάσει πια 3.
Han: Minho?
Minho: Μμμ
Han: Θέλω να χορέψουμε
Minho: Πάμε
Han: Όχι εδώ. Έξω! Μόνοι μας
Minho: Χαχα. Που δηλαδή?
Han: Ας πούμε... στο κιόσκι που έχεις στον κήπο σου?
Minho: ΜέσαΈφτασε η ώρα για να πάμε όλοι στα σπίτια μας.
Minho: Chan, μπορείς να πάρεις πάρεις το αυτοκίνητο μου και να πας τον Hyunjin, τον Jeongin και τον Seungmin στα σπίτια τους?
Chan: Ναι, φυσικά. Αλλά γιατί? (Είπε πονηρά)
Minho: Εγώ και ο Han θα πάμε μια βόλτα
Chan: Χαχα... Εντάξει τότεΟι υπόλοιποι έφυγαν μαζί με τον Changbin και τον Felix. Εγώ και ο Han περπατούσαμε προς την στάση για να πάρουμε το λεωφορείο.
Han: Minho! Το λεωφορείο!
Minho: Ωχ!Αρχίσαμε να τρέχουμε πολύ γρήγορα, ευτυχώς προλάβαμε το λεωφορείο. Μόλις μπήκαμε μέσα σκάσαμε στα γέλια. Μετά από 5-6 στάσεις φτάσαμε στο σπίτι μου.
Minho: Δεν ήξερα ότι είχες προσέξει το κιόσκι στον κήπο
Han: Είναι υπέροχο! Πολύ όμορφο(Ο Han κοίταζε το κιόσκι)
Minho: Μμμ... όντως (Εγώ κοίταζα εκείνον)
Han: Πως θα χορέψουμε χωρίς μουσική?
Minho: Το έχω φροντίσει. Όλα είναι εδώ.Έδειξα το κινητό μου και ένα ηχείο.
Han: Τι θα βάλεις?
Minho: Μμμ.. τι λες για Chase Atlantic? Μου αρέσει πολύ να χορεύω τα τραγούδια τους
Han: Ναι! Και μένα μου αρέσουν!
Minho: Τέλεια!
(Έβαλα το "Ozone")
Minho: Για αργή, κάνε ότι κάνω και μετά αφέσουΕγώ και ο Han χορέψαμε όλο το τραγούδι και καταλήξαμε στόμα με στόμα. Μέχρι που ένας δυνατός ήχος τρόμαξε τον Han. Ήταν ένας κεραυνός. Δυνατή βροχή ακολούθησε.
Συνεχίζεται...
Γεια σας!!! Τι κάνετε? Εύχομαι να είστε όλοι καλά! Αχχ Λατρεύω αυτό το Chapter και το επόμενο που θα έρθει το άλλο Σαββατοκύριακο. Αν σας άρεσε το Chapter 12 δώστε μου μια ψήφο! Σας ευχαριστώ πολύ όλους γις την υποστήριξη σας και για καλά σχόλια σας που με βοηθάνε να συνεχίζω! Να έχετε όλοι μια υπέροχη μέρα <33
YOU ARE READING
Dancer of the darkness (Minsung)
Fanfiction2 Φεβρουαρίου 2021 Άκουγα και κοιτούσα στο περιβάλλον μου, μα δεν μπορούσα να καταλάβω τι συμβαίνει... μάλλον δεν ήθελα να πιστέψω τι έχει συμβεί... Όλοι μιλούσαν με τους γιατρούς, την αστυνομία, είδα τον Hyunjin να έχει στην αγκαλιά του την μαμά τ...