Bana Ait Olduğunun Kanıtı!

378 27 57
                                    

Kamp alanına vardıklarında Bay Choi'nin talimatlarıyla Mo Tak ve Jeok Bong çadırları kurmaya başlamıştı. Bayan Chu anaç bir tavırla herkesin enerjiye ihtiyacı olduğunu düşünerek yemek hazırlamaya başlamıştı. Hana ise ona yardım ediyordu.

Juna, Bayan Chu'ya yaklaşıp gülümseyerek "Yardım edebileceğim bir şey var mı?" dedi.

Bayan Chu, sıcak bir gülümsemeyle yanıtladı. "Çok düşüncelisin Juna, biz hallediyoruz. Lütfen keyfine bak." dedi.

Juna ısrarla devam etti. Gösterdiğiniz sıcaklık için minnettarım ama herkes bir işin ucundan tutarken nasıl umarsızca sizi seyredebilirim?

Bayan Chu, gülümseyerek "Öyleyse Hana' ya yardım edebilirsin." dedi. Juna, Hana'nın yanına geçerek tabakları yerleştirmeye başladı.

Kuş sesleri etrafı kaplarken Juna başını kaldırıp gökyüzüne baktı. "Hava bugün gerçekten harika. Kamp için daha iyi bir gün seçilemezdi." dedi. Hana ise sessizliğini korudu.

Juna, Hana'ya bakarak devam etti. "Mun nereye kayboldu bu arada? Sen nerede olduğunu biliyor musun?"

Hana başını kaldırıp yanıtladı."Bana neden soruyorsun?"

"Nerede olduğunu bilme olasılığı en yüksek olan kişi sensin diye düşündüm." dedi Juna.

"En azından farkındasın!" diye iç geçirdi Hana. "Nereye gittiğini bilmiyorum ama bilseydim de sana söylemezdim."

Juna "Anlıyorum." diyerek sustu.

Bay Chu, çadır kurmaya çalışan Mo Tak ve Jeok Bong'a "Bu hızla devam ederseniz tüm çadırlar 20 günde anca kurulacak." dedi.

Mo Tak çadırı bırakıp öne atıldı. "Hey, orada sadece durup nasıl yapılacağını söylediğin için olabilir mi?"

Bay Choi karşılık verdi "Nasıl kurulacağını biliyorsunuz da ben mi durup söylüyorum?"

Mo Tak geri çekilerek"Dinlenelim biraz. Yoruldum." dedi.

Jeok Bong onayladı. "Çok yorucu."

Bir süre dinlendikten sonra Bay Choi "Hadi sızlanmak yok. Çalışmaya devam. Yapacak çok işimiz var." dedi.

Mun, gelirken Juna seslendi. "Hey! Mun, neredeydin?"

"Ağaçlara bakıyordum."

Juna şaşırdı. "Ağaçlara mı?"

Mun yanıtladı. "Evet, hamak kurmak için."

"Yardım etmemi ister misin?"

"Aslında Juna meşgulsün gibi duruyor. Noona, sen hamağı kurmam için yardım eder misin?"

Hana "Geliyorum." dedi gülümseyerek.

Juna iç geçirdi. "Ben meşgulüm de Hana meşgul değil mi? Anlaşılan birileri flört etmek istiyor."

Mun ve Hana birlikte hamak  kurmaya başlayıp bitirdikten sonra Mun hamağa geçerek uzandı.

"Rahat mı?" dedi Hana, Mun'a gülümseyerek.

Mun başını kaldırıp "Bilmem, kendin denesene." deyip Hana'yı kendine doğru çekti.

Hana hamağın içine düştü. "Ne yapıyorsun?"

Mun sarılarak "Özledim." dedi.

Hana "Sırnaşma! Hey, ya biri görürse!" dedi.

"Kimsenin bize dikkat edeceğini sanmıyorum. Herkes çok meşgul görünüyor."

"Yine de bu şekilde kalamayız."

"Haklısın, kalbin yanımdayken o kadar hızlı atıyor ki.."

"Saçmalamayı kes! Senin yanında olduğum için hızlı atmıyor."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MUNHANA-TUC - THE UNCANNY COUNTER 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin