Nazlı Demir'in anlatımıyla...
Emre gittiğinden beri ağlıyordum.Beni bu zor günlerimde yanlız bırakıyordu ama demişti ki ben senin hep yanındayım demişti neden şuan yanımda değildi o zaman.O herkes gibi değildi oysa.Bekledim gelmedi aradım açmadı.Gece 1 olmuştu saat. Bekledim sabaha kadar beklerdim gelmese bile.Kapı kilidi sesi gelince yerimden kalkıp kapıya gittim.Emre dağılmış bir şekildeydi.
"Emre konuşalım."
"Sonra."
"Peki sen nasıl istersen."zorlanmadım.Odama geçip yattım.Sabah erken kalkıp kahvaltı hazırladım.Emreyi çağırmaya odasına gittim.Kapıyı çaldım ses gelmedi bende girdim.Emre odasında yoktuHemen odama gidip telefonumu aldığım gibi Emre'yi aradım.Açtı.
"Alo Emre.
"Efendim."
"Nerdesin."
"Ekmek almaya çıkmıştım."
"Tamam."diyip kapattım.Korkmuştum beni bırakıp gider diye.Zil çaldı kapıyı açtım.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum."
"Mutfağa geç kahvaltı hazırladım."
"Tamam."birlikte mutfağa geçip kahvaltı yapmaya başladık.Bir süre ikimizde konuşmadık.İlk konuşan ben oldum.
"Küs müyüz?Bak Emre yaptığım yanlıştı evet özür dilerim ama sende Çok abarttın."
"Haklısın."
"Barıştık mı."
"Ben sana küsemem ki."dedi.kalkıp sarıldım ona.İşte şimdi tüm dertlerim, sıkıntılarım gitmişti.
"Bir daha bana öyle davranma tamam mı."
"Zaten kendimden nefret ediyorum sana öyle davrandığım için."
"Bunu demek istemezdim ama sende bana çok kötü davrandın.Neyse ben seni affettim önemli olanda bu zaten.Tekrarı olmasın lütfen."
"Olmayacak."dedi.İşte bizim küs kalmamız, kavgamız bu kadar sürüyordu.Bu aramızdaki kavga yüzünden benim olayımı da unutmuştuk.Gerçi unutmak ne mümkün hep aklımda...
"Emre."dedim sıkıntıyla.
"Ha noldu söyle."
"Sana bahsetmiştim ya benim bi kuzenim varmış.ha ben kuzenim Bade'yi bulmaya karar verdim!"
"Bak Nazlı senin üzülmeni istemiyorum kuzenin Bade'yi bulsan bile sana gerçekleri anlattığı zaman yine yıkılacaksın,dağılacaksın."
"Ama Emre bulmak istiyorum.Başka gizledikleri ne varsa öğreneyim sonra yarın Bir gün tam mutlu olduğum zaman karşıma çıkarsa işte o zaman yıkılırım."
"Kendini herşeye hazırla o zaman."
"İyi ki varsın, yanımdasın."diyip sarıldım.Başımı öpüp
"Sende iyi ki varsın miniğim."dedi.
"Aaaa spora gidelim seninle."
"Neden."
"Ya benim mülakatlarım var ve ben onları geçemezsem polis olamam."
"Tamam.Bugün akşam gidelim o zaman."
"Tamam.Ya ben geçerim demi mülakatları?"
"Geçersin tabi miniğim."
"İnşallah."Kahvaltımızı yaptıktan sonra biraz dışarıya çıkmaya karar verdik.Önce bir yerleri gezeceğiz sonra yemek yiyip eve geleceğiz geldikten sonra hazırlanıp spora gidecektik bugünüde böyle planlamıştık.Odama geçip hazırlandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Oyunlar
Action18 yaşında sınava hazırlanan Nazlı'nın aslında bildiği herşeyin yalan olduğunu öğrenmesi ve öğrendikten sonra yaşadıkları.