! INFORMACJA !
Za wszelkie błędy przepraszam ( starałam się pisać zrozumiale a w niektórych miejscach może być tak zwane masło maślane)
Mam nadzieję że rozdział się spodoba i życzę miłego czytania- LEGENDA -
[T.I] - Twoje imię
[T.N] - Twoje nazwisko
[I.T.S] - Imię twoje siostry
[I.T.M] - Imię twojej mamy-------------------
Mark Evans / Endou Mamoru🥅
Byłaś bardzo dobra z matematyki więc postanowiłaś dawać innym korepetycje. Nic cię to nie kosztowało, a mogłaś sobie trochę zarobić. Właśnie szłaś do domu chłopaka, któremu miałaś dać korepetycje, miałaś nadzieję że nie będzie jego rodziców gdyż podczas dawania ostatnich korepetycji innemu chłopakowi jego rodzice ciągle wam przeszkadzali więc miałaś nadzieję że taka sytuacja się nie powtórzy. Stanęłaś przed domem pod adresem gdzie miałaś dać korki. Upewniłaś się czy to dobry adres i zapukałaś do drzwi. Otworzyła ci mama chłopaka.
- Dzień dobry - przywitałaś się z kobietą.
- Dzień dobry - miło odpowiedziała i wpuściła cię do środka. - Chodź za mną, zaprowadzę cię do pokoju Marka.
Tak jak mówiła poszłaś za nią. Stanęłaś tak za kobietą że Mark cię nie zauważył kiedy ta otworzyła drzwi do jego pokoju.
- Mark twoja korepetytorka przyszła.
- Mamo! Mówiłem ci że nie potrzebuję żadnych korków - odparł znudzony chłopak.
- Śmiało, wejdź - powiedziała mama chłopaka i dodała - mam nadzieję że czegoś go nauczysz. Nie będę wam przeszkadzać - powiedziała to i wyszła z pomieszczenia.
Chłopak spojrzał na ciebie od góry do dołu i uśmiechnął się.
- Jestem Mark Evans.
- [T.I] [T.N]. Nie spodziewałam się że będę dawać korepetycje słynnemu Markowi Evansowi - zaśmiałaś się.
- Znasz mnie?
- Głupie pytanie, każdy kto choć trochę interesuję się piłką nożną cię zna - westchnęłaś.
- Interesujesz się piłką nożną?! - zapytał z podekscytowaniem.
- Jestem tu żeby gadać o piłce czy cie czegoś nauczyć? A odpowiadając na twoje pytanie to tak.
- Super! A gr- -nie dałaś mu dokończyć zdania.
- Im szybciej zaczniemy naukę tym szybciej skończymy. Jak się skupisz to potem możemy trochę pogadać o piłce okej?
- Okej, zaczynajmy! - krzyknął ucieszony chłopak.
-------------------
Axel Blaze / Gouenji Shuuya🔥
Miałaś młodszą siostrę która miała 8 lat i przyjaźniła się z Julią. Wiedziałaś że owa dziewczynka ma brata ale nigdy nie poznałaś jego tożsamości aż do tego dnia.
Twoi rodzice byli w pracy a ty akurat nie poszłaś dzisiaj do szkoły gdyż się źle czułaś. Później poczułaś się już lepiej więc uznałaś że się na coś przydasz i odbierzesz siostrę ze szkoły. Ogarnęłaś się i wyszłaś z domu. Gdy byłaś już przed budynkiem weszłaś do niego co było błędem gdyż był piątek i dzieci wybiegały ze szkoły jak szalone o mało na ciebie nie wpadając. W tłumie dzieci odszukałaś swoją siostrę i ją zawołałaś.- [I.T.S]!
Dziewczynka gdy cię zauważyła złapała za rękę osobę z którą akurat rozmawiała i obie podbiegły do ciebie.
CZYTASZ
- | | Inazuma | Eleven | Preferencje | | -
RomanceJak sam tytuł mówi będą to preferencje z Inazumy Eleven i Inazumy Eleven Go. Jest to moja pierwsza książka tego typu więc nie oczekujcie cudów. Postaram się wrzucać rozdziały regularnie ale nie wiem jak mi to wyjdzie.