5. Pomoc z nauką

343 10 6
                                    

Mark Evans / Endou Mamoru🥅

Właśnie skończyłaś dawać Markowi kolejne korepetycje i już chciałaś wychodzić kiedy złapał cię za rękę i zapytał.

- Emm... Jesteś może dobra z japońskiego?

- Myślę że tak, a co? - zapytałaś zdziwiona ale domyślałaś się do czego zmierza.

- Pomogłabyś mi napisać wypracowanie na jutro? - poprosił drapiąc się po karku.

- Dopiero teraz mi o tym mówisz? - zapytałaś śmiejąc się.

- Wcześniej jakoś wyleciało mi z głowy, to pomożesz?

- A jaki temat wypracowania?

- Czy przyjaźń jest człowiekowi potrzebna w życiu.

- A to jest proste, to mogę ci pomóc - odpowiedziałaś uśmiechając się.

- Dzięki!

Po około trzech godzinach wypracowanie było gotowe. Następnego dnia w szkole Mark oddał wypracowanie i już po południu były oceny.

- I co dostałeś z wypracowania? - zapytałaś bruneta po treningu.

- Dostałem 6! Chyba powinniem brać u ciebie korepetycje nie tylko z matematyki - odpowiedział śmiejąc się.

———————————————————

Axel Blaze / Gouenji Shuuya🔥

Od dobrych dwóch godzin uczyłaś się matematyki na sprawdzian. Nie była ona twoją mocną stroną a szczególnie geometria z której jutro miałaś sprawdzian. ( Czy tylko ja lubię geometrię?~autorka) W pewnym momencie do twojego pokoju weszła twoja siostra i zapytała.

- Co robisz?

- Uczę się matmy na sprawdzian na jutro - odparłaś znudzona.

Twoja siostra na to nie zareagowała tylko zdała kolejne pytanie.

- Mogę na chwilę twój telefon? Chcę zapytać Julii czy chcę wyjść na dwór.

- Masz - powiedziałaś podając jej telefon.

- Dzięki, zaraz oddam! - zawołała.

Zaczęła pisać coś na telefonie i kiedy otrzymała odpowiedź oddała ci urządzenie. Ty je od niej przejęłaś i wróciłaś do nauki. Długo się nie pouczyłaś gdy po około 15 minutach usłyszałaś dzwonek do drzwi. Chciałaś zrobić sobie przerwę więc poszłaś otworzyć. W drzwiach zobaczyłaś Axela.
Wpuściłaś go do środka i zdziwiona jego obecnością zapytałaś.

- Co ty tu robisz?

- Twoja siostra do mnie pisała że potrzebujesz pomocy z matmą. Nie wiedziałaś?

- Nie, nic mi nie mówiła że do ciebie piszę.

- Patrz - odparł chłopak pokazując ci wiadomość na telefonie.

Do Axel:

Cześć to ja, [I.T.S] [T.I] ma jutro sprawdzian z matematyki i nie radzi sobie z nauką. Mógłbyś jej pomóc?

Od Axel:

Jasne, tylko wyślij adres.

Do Axel:

[Jakiś adres]

- Faktycznie - skwitowałaś. - Ale to fakt potrzebuję pomocy z matmą. Chodź do mojego pokoju.

Zaprowadziłaś go do swojego pokoju i poleciłaś mu żeby usiadł na łóżku natomiast ty zajęłaś miejsce na krześle, przy biurku.

- To od czego zaczynamy? - zapytał blondyn uśmiechając się.

- | | Inazuma | Eleven | Preferencje | | -Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz