2. Drugie spotkanie

421 8 4
                                    

Mark Evans / Endou Mamoru🥅

Nudziło ci się więc postanowiłaś upiec ciasto. Okazało się że nie masz mąki dlatego musiałaś udać się do sklepu.
Gdy weszłaś do sklepu skierowałaś się w miejsce gdzie była mąka. Udało ci się znaleźć jakąś mąkę ale nigdzie nie było napisane jaka to więc zaczęłaś czytać wszystko co było na opakowaniu. Gdy czytałaś nagle poczułaś jak ktoś na ciebie wpada i się przewraca. Od razu spojrzałaś a tą osobę i twoim oczom ukazał się nie kto inny jak Mark.

- Mark? - zapytałaś ze zdziwieniem podając mu rękę.

- Cześć [T.I]. Co ty tu robisz? - zapytał łapiąc twoją rękę i wstając.

- Chciałam upiec ciasto ale nie miałam mąki a ty?

- Mama wysłała mnie po sześciopak jajek ale tu wszędzie są pojedyncze opakowania - odparł z lekkim poirytowaniem.

- A może chodziło o opakowanie gdzie jest 6 jajek? - zapytałaś z rozbawieniem.

- Faktycznie! Masz rację dzięki za pomoc!

Zanim się obejrzałaś chłopak pobiegł po jajka a ty spokojnie kupiłaś mąkę którą znalazłaś gdyż innej nie było.
-------------------

Axel Blaze / Gouenji Shuuya🔥

Znowu postanowiłaś odebrać siostrę ze szkoły. Gdy weszłaś do budynku odszukałaś ją wzrokiem i podeszłaś do niej. [I.T.S] rozmawiała z Julią ale obie wyglądały na smutne.

- Co się stało? - zapytałaś kucając przed nimi.

- Axel gra dzisiaj mecz i miałyśmy iść z opiekunką Julii ale ona jest chora i nie mamy z kim iść - smutno powiedziała twoja siostra.

- Ehh.. Niech będzie, pójdę z wami na ten mecz.

Dziewczynki natychmiast się rozpromieniły.

- Dziękujemy jesteś najlepsza! - mówiąc to obie cię przytuliły.

- O której jest mecz? - zapytałaś.

- Zaczyna się o 16.30 - odpowiedziała Yuuka.

- Dobra to o 15.30 przyjdziemy po ciebie okej?

- Okej.

Ty i [I.T.S] poszłyście do domu żeby się ogarnąć.

Równo o 15.30 zapukałaś do drzwi domu Julii.

- Cześć! - wesoło powiedziała dzieczynka otwierając wam drzwi.

- Hej.

- Cześć.

- Już możemy iść tylko założę buty powiedziała Yuuka.

- Jesteś sama w domu? - zapytałaś ze zdziwieniem.

- Tak - odpowiedziała dzieczynka.

- Idziemy? - ze zniecierpliwieniem zapytała twoja siostra.

- Tak - powiedziała Julia.

Kiedy dotarłyście na stadion zajęłyście
miejsca. Gdy mecz się zaczął dziewczynki żywo kibicowały Axelowi a ty uważnie obserwowałaś grę lecz głównie uwagą skupiałaś na Axelu. Podczas obserwacji zastanawiałaś się czy ty też tak potrafisz ale również doszłaś do wniosku że drużyna Raimona ma lukę w prawym skrzydle ale nikt zdawał się tego nie zauważyć. Mecz zakończył się wynikiem 2:1 dla Raimona. Byłaś pod wrażeniem gdyż obie bramki strzelił Axel. Z zamyśleń wyrwała cię Yuuka.

- Chodźmy na dół pogratulować onii-chan!

Obie poderwały się z miejsc i zaczęły ciągnąć cię na dół. Nie miałaś wyjścia więc poszłaś za nimi. Nie wiedziałaś gdzie cię prowadzą ani skąd znają stadion ale domyślałaś się, że idziecie w konkretne miejsce. Nie myliłaś się gdyż po chwili byłyście przed szatnią Raimona.
Po chwili z szatni wyszło kilku zawodników a po nich Axel.

- | | Inazuma | Eleven | Preferencje | | -Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz