12. Pierwszy pocałunek

392 18 5
                                    

Mark Evans / Endou Mamoru🥅

Siedzieliście u Ciebie w domu i graliście na konsoli

- Głodny jestem - Mark odezwał się nagle.

- Poczekaj trochę za chwilę przyniosę ci coś do jedzenia - odparłaś, wstając i wyszłaś z pokoju po czym poszłaś do kuchni.

Wróciłaś po około 10 minutach z talerzem kulek ryżowych.

- Masz. Smacznego - rzuciłaś do chłopaka, podstawiając mu pod nos talerz z jedzeniem.

Chłopakowi zaświeciły się oczy, a ty usiadłaś obok niego. Nastolatek uśmiechnął się, przysunął do ciebie i pocałował. Gdy twój umysł przetworzył co się aktualnie dzieje, odwzajemniłaś pocałunek.

Odsunęliście się od siebie gdy zabrakło wam powietrza, a Mamoru rzucił z uśmiechem na pół twarzy:

- Dziękuję.

Po kilku minutach talerz był pusty.

-------------------

Axel Blaze / Gouenji Shuuya🔥

Siedziałaś w domu u chłopaka, a twoja siostra bawiła się z Julią w pokoju brązowowłosej.

Grałaś z Axelem na konsoli w salonie, gdy nagle dostałaś wiadomość od mamy, że masz zrobić zakupy.

Westchnęłaś, ale nie miałaś zbyt dużego wyboru więc przedstawiłaś sytuację Axelowi i pożegnałaś się z dziewczynkami.

- Tylko przypilnuj [I.T.S], dobra? - poprosiłaś, zakładając buty.

- Jasne, nie masz się o co martwić - odparł chłopak z lekkim uśmiechem na twarzy.

Po zapewniach jeżyka, że wszystko będzie dobrze, wyszłaś z jego domu i poszłaś na zakupy.

Dość szybko udało ci się kupić wszystko co potrzebne, a następnie zanieść zakupy do domu.

Około godzinę od wyjścia z domu chłopaka, byłaś pod drzwiami z powrotem.

Weszłaś do środka i poszłaś do salonu, gdzie zobaczyłaś swoją siostrę siedzącą na kanapie i oglądającą bajkę wraz z Julią.

Podeszłaś do nich i wtedy zobaczyłaś że [I.T.S] ma policzki mokre od łez.

- Co się stało? - zmartwiona zapytałaś jej, kucając przed nią.

- Nic - dziewczynka mruknęła, starając nie patrzeć ci w oczy.

Wtedy zobaczyłaś plasterek na jej kolanie.

- Co ci się stało? - zapytałaś łagodnie, ale tym razem bardziej wymagającym głosem.

- Nic. Naprawdę - dziewczynka nadal nie patrzyła ci w oczy.

- Spadła z blatu kuchennego... - odparł Shuuya, która wyszedł zza rogu.

On również unikał kontaktu wzrokowego z tobą.

- Co?! - warknęłaś. - Miałeś jej pilnować!

- Wiem... Przepraszam... - mruknął, drapiąc się po karku.

Wywróciłaś oczami.

- W dupe se wsadź swoje przeprosiny - syknęłaś wściekła. - [I.T.S] zbieraj się. Wracamy do domu.

Twoja siostra wiedziała, że nie warto się z tobą kłócić, zwłaszcza kiedy jesteś zła, więc posłusznie poszła założyć buty.

- [T.I] proszę, zaczekaj... - Axel powiedział wręcz błagalnym tonem.

- | | Inazuma | Eleven | Preferencje | | -Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz