4. Kiedy się zaprzyjaźniliście

303 9 1
                                    

———————————————————

! INFO !
Teraz taki krótki rozdział bo nie miałam weny ale za to jutro postaram się dodać dwa rozdziały.

———————————————————

Mark Evans / Endou Mamoru🥅

Mark zaproponował przyjaźń na drugich korepetycjach które były przed tym jak dołączyłaś do drużyny.

———————————————————

Axel Blaze / Gouenji Shuuya🔥

Nie mieliście jakiegoś oficjalnego rozpoczęcia przyjaźni ale można powiedzieć że zaczęła się ona kiedy rozmawialiście u niego w pokoju po pieszym spotkaniu.

———————————————————

Jude Sharp / Kidou Yuuto🐧

Ty i Jude nigdy nie zaprzyjaźniliście się jako nastolatkowie ale jako dzieci tak, choć kiedy spotkaliście się po latach, nie widzieliście o tym i dopiero później się skapnęliście.
Było to wtedy gdy ty bujałaś się na huśtawce i zobaczyłaś że grupka chłopaków zaczepia dwójkę dzieci. Od dziecka byłaś wychowywana że nie wolno nikogo bić. No chyba, że ktoś zaczepia lub wyzwywa twoich bliskich to wtedy nie ma żadnych zasad oprócz jednej, spraw by ten ktoś pożałował że się urodził. Zeszłaś z huśtawki i ominęłaś  tych chłopaków stając przed chłopcem który bronił dziewczynki za nim.

- Zostawcie ich! - powiedziałaś.

- Ojej! - parsknął jeden.

- Bo co nam zrobisz dziewczynko? Zawołasz mamusię? - dodał drugi.

Zaśmiałaś się i przybrałaś przestraszony wyraz twarzy po czym krzyknęłaś ze strachem w głosie. Po kilku sekundach pojawił się przy tobie ochroniarz, którego spojrzenie wystarczyło by grupka tych chuliganów szybko zniknęła.

- Nic ci nie jest panienko? - zapytał ochroniarz.

- N-Nie, po prostu się przestraszyłam, m-możesz już iść - wyjąkałaś.

- Na pewno?

- Tak - odpowiedziałaś już spokojnie przecierając oczy.

Ochroniarz się oddalił a ty zwróciłaś się do dzieci.

- Nic wam nie jest?

- Nie, dziękujemy za pomoc - powiedział chłopiec. - Jestem Jude, a to jest moja młodsza siostra Celia. (Tak btw to zawsze mnie zastanawiało jak oni mieli na nazwisko zanim zostali zaadoptowani)

- Hej - Celia miło się do ciebie uśmiechnęła.

- Jestem [T.I] - powiedziałaś odwzajemniając uśmiech. - A ile macie lat? Ja cztery.

- Ja mam pięć, a Celia też cztery.

- Fajnie! Chcecie zostać przyjaciółmi?! - zapytałaś entuzjastycznie.

- Jasne! - zawołała granatowłosa.

- Chodźmy się pobawić! - dodał Jude.

Po tym zdarzeniu cała wasza trójka umówiła się na spotykanie co dziennie na tym placu zabaw o tej samej godzinie jednak pół roku później ty nagle przestałaś się pojawiać i nie zrobiłaś tego już nigdy. (Dlaczego? Umieszczę to w innym rozdziale (nwm jakim ale obiecuję że będzie wyjaśnienie))

———————————————————

David Samford / Sakuma Jirou🏴‍☠️

Wy także nie mieliście oficjalnego rozpoczęcia przyjaźni ale zaczęła się ona kiedy David namówił cię na wspólny trening z resztą.

———————————————————

Joseph King / Genda Kojirou🐅

Joe wyskoczył z propozycją przyjaźni gdy gadałaś z nim po treningu kiedy David cię wystawił ( rozdział Drugie spotkanie).

- Masz całkiem mocne strzały - stwierdził Joe. - Nie myślałaś może o dołączeniu do drużyny?

- Dzięki. Ja do drużyny? Podziękuję - odpowiedziałaś.

- A tak zmieniając temat - brunet podrapał się po karku. - Mamy wiele wspólnego i wgl, dobrze mi się z tobą gada i gra więc może... Chciałabyś zostać moją przyjaciółką?

- No jasne, chętnie! - odpowiedziałaś wesoło.

- To co? Przyjaciele? - zapytał z uśmiechem.

- Przyjaciele - odpowiedziałaś przybijając z nim żółwika.

———————————————————

Caleb Stonewall / Fudou Akio🚧

Zaprzyjaźniliście się kiedy rozmawialiście podczas treningu. (Rozdział Drugie spotkanie)

———————————————————

Arion Sharewind / Matsuzuke Tenma⚽

Zaprzyjaźniliście się kiedy po pierwszym treningu zaprosiłaś go do siebie, z czego twoja mama była bardzo zadowolona.

———————————————————

Riccardo di Rigo / Shindou Takuto🎶

Wy zaprzyjaźniliście się po pierwszym treningu kiedy zaprosił cię do siebie.

———————————————————

Victor Blade / Tsurugi Kyousuke😈

Ty i Victor nigdy się nie zaprzyjaźniliście.

———————————————————

- | | Inazuma | Eleven | Preferencje | | -Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz