3. Kiedy dołączasz do drużyny

395 9 7
                                    

-------------------

! UWAGA !

W tym rozdziale trochę za mocno się rozpisałam.

! LEGENDA !
[Z.T.I] - zdrobnienie twojego imienia

-------------------

Mark Evans / Endou Mamoru🥅

Od dłuższego czasu miałaś zamiar dołączyć do klubu piłkarskiego Raimona tylko nie wiedziałaś jak to zrobić. W końcu zebrałaś się na odwagę i poszłaś na boisko szkolne licząc że ktoś tam będzie. Niestety nikogo nie było ale za to przy bramce leżała piłka do nogi więc uznałaś że nic się nie stanie jeśli chwilę ją pokopiesz. Szło ci to raczej marnie gdyż nie potrafiłaś grać w piłkę. Mimo wszystko sprawiało ci to dużo frajdy. Po za tym z racji że miałaś szeroką wiedzę o tym sporcie to chciałaś dołączyć jako menedżerka, a nie jako zawodniczka.
Gdy tak kopałaś piłkę usłyszałaś głos Marka.

- Heej!

- O cześć Mark.

- Co ty tu robisz? - zapytał.

- Wiesz, chciałam dołączyć jako menedżerka ale nikogo nie było a znalazłam piłkę także uznałam że trochę pogram - mówiąc to podrapałaś się po karku.

- Chcesz zostać menedżerka?! - entuzjastycznie zawołał chłopak.

- Tak - potwierdziłaś.

- To witaj w drużynie za chwilę zaczynamy trening więc wtedy ogłoszę reszcie że mamy nową menedżerkę.

Mark uśmiechnął się i już po chwili zebrała się cała drużyna.

- Drużyno, chcę wam coś ogłosić - zwrócił się do wszystkich. - To jest [T.I] [T.N], nasz nowa menedżerka!

- Cześć - przywitałaś się.

Cała drużyna się z tobą przywitała. Chłopaki zaczęli trening a dziewczyny wyjaśniły ci wszystko na temat bycia menedżerką.

Drużyna przyjęła cię bardzo miło.

-------------------

Axel Blaze / Gouenji Shuuya🔥

Nie miałaś co robić a że była ładna pogoda stwierdziłaś że warto przekonać się czy football to twoja mocna strona.
Wzięłaś piłkę i wyszłaś z domu. Trochę podkręciłaś się po okolicy ale ostatecznie znalazłaś boisko. Ustawiłaś piłkę przed bramką i kopnęłaś z całej siły. Nagle z ziemi wyłoniło się coś podobnego do cienia demona co wniknęło w piłkę przez co ta poleciała do bramki z ogromną siłą.
Zaskoczona mruknęłaś.

- No nieźle, pierwszy raz na poważnie spróbowałam piłki nożnej a już mam swoją technikę, przydało by się tylko ją jakoś nazwać..

Tu na chwilę się zawiesiłaś ale na nagle do głowy przyszedł ci pomysł.

- O wiem nazwę ją Strzał demona, tak, to będzie dobra nazwa - dodałaś - ale przydałoby się ją jeszcze trochę dopracować, no to co? Do roboty.

Jak pomyślałaś tak zrobiłaś.

- Od kiedy grasz w piłkę? - zza pleców usłyszałaś zdziwiony głos Axela.

- Huh? Axel co ty tu? Odpowiadając na twoje pytanie to od jakichś 2 godzin - odpowiedziałaś.

- Niemożliwe - skwitował.

- Jak widzisz dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych - odparłaś z uśmiechem.

- To może dołączysz do naszej drużyny?

- | | Inazuma | Eleven | Preferencje | | -Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz