13. Kiedy on jest zazdrosny

323 13 17
                                    


Mark Evans / Endou Mamoru🥅

Szłaś wraz z Nathanem przez park, a raczej siedziałaś mu na barkach, a niebieskowłosy cię niósł.

Ichirouta to twój brat, ale mało kto o tym wiedział, dlatego gdy Mark idący  parkiem w stronę boiska, zauważył was, poczuł ukłucie zazdrości, więc podszedł bliżej, żeby dowiedzieć się o co chodzi.

- Cześć - brunet rzucił do was z szerokim uśmiechem, mimo że zazdrość miał wypisaną na twarzy.

- Cześć - odparliście z brązowookim, po czym chłopak kucnął, a ty zaszłaś z jego ramion i stanęłaś na własnych nogach, a chłopak wstał.

Mamoru przyciągnął cię ramieniem do siebie, co jeszcze bardziej utwierdziło cię w przekonaniu, że brązowowłosy był zazdrosny.

- Em... Nathan... - rzuciłaś niezręcznie, widząc pytającego spojrzenie swojego brata. - Mark jest moim chłopakiem...

- Co? - obrońca odparł osłupiały.

- Mark... Nathan jest moim bratem... - dodałaś, wywołując u bramkarza takie samo spojrzenie jak u Swifta.

-------------------

Axel Blaze / Gouenji Shuuya🔥

Przyszłaś odebrać swoją siostrę ze szkoły. [I.T.S] rozmawiała z jedną ze swoich koleżanek z klasy, a obok stał jakiś chłopak.

Gdy podeszłaś do nich, chłopak od razu do ciebie zagadał i zaczęliście rozmawiać.

Po chwili poczułaś na sobie czyjś wzrok i gdy się obejrzałaś, zobaczyłaś w pobliżu Axela i Julię. Chłopak starał się zachować spokojny wyraz twarzy, ale widać było, że obecność innego chłopaka przy tobie, działała mu na nerwy.

Gdy to zobaczyłaś, zachichotałaś pod nosem i szybko pożegnałaś się ze swoim rozmówcą po czym wzięłaś swoją siostrę za rękę i podeszłaś z nią do rodzeństwa Blaze.

Twoja siostra przywitała się z małą Blaze i zaczęły o czymś rozmawiać, a ty zwróciłaś się do jeżyka.

- Hej.

- Cześć - rzucił, starając się nie pokazać swojego niezadowolenia wywołanego wcześniejszą sytuacją.

- Coś się stało? - zapytałaś, udając, że nie wiesz o co mu chodzi.

- Kto to był?

- Ale kto? - odparłaś, z niewinnym uśmiechem na twarzy.

- Ten chłopak, z którym rozmawiałaś - odparł, a na twarzy miał wyraźnie wypisaną zazdrość.

- A co? Jesteś zazdrosny? - odparłaś drażniąco.

- Ja? Zazdrosny? Oczywiście, że nie. Ja tylko... Um... - próbował znaleźć jakąś wymówkę, ale na twarzy miał lekki rumieniec i unikał kontaktu wzrokowego.

Bez słowa podeszłaś do niego i pocałowałaś go, co chłopak od razu odwzajemnił, przyciągając cię do siebie.

Dziewczynki widząc to, zachichotały zadowolone.

Gdy się od siebie odsunęliście rzuciłaś:

- Nie musisz być zazdrosny o tamtego chłopaka. Nawet nie wiem jak miał na imię.

Shuuya lekko się uśmiechnął.

-------------------

Jude Sharp / Kidou Yuuto🐧

Siedziałaś u Jude'a w domu i zastanawialiście się co robić, bo nudziło wam się. Nagle zadzwonił twój telefon więc odeszłaś na bok, żeby porozmawiać z osobą która dzwoniła.

- | | Inazuma | Eleven | Preferencje | | -Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz