Mark Evans / Endou Mamoru🥅
Mark dopiero bo dłuższym czasie uświadomił sobie uczucia do ciebie. Już wcześniej zawsze stresował się przy tobie i chciał spędzać z tobą jak najwięcej czasu. Uwielbiał patrzeć jak się uśmiechasz i słyszeć jak się śmiejesz. Każdy mecz który grał wygrywał dla ciebie. Dopiero później zrozumiał że to dla niego nie jest już tylko przyjaźń i chce czegoś więcej...
———————————————————
Axel Blaze / Gouenji Shuuya🔥
- Axel - powiedziała poważnym głosem jego siostra. Obok niej z równie poważną miną stała twoja siostra.
Shuuya spojrzał na nie po czym zdziwiony i jednocześnie zaciekawiony o co może chodzić zapytał.
- Słucham? O co chodzi?
Dziewczynki spojrzały po sobie znacząco po czym odezwała się twoja siostra nadal z poważną miną.
- Co sądzisz o [T.I]?
- Tylko szczerze. Wiem kiedy kłamiesz - dodała Julia.
- Em... No... - odparł zmieszany chłopak. - [T.I] jest fajna i ładna... - dodał ciszej.
- Czyli się w niej zakochałeś? - zapytały, obie uśmiechając się i patrząc na siebie porozumiewawczo.
- Co? Nie! To nie tak! To znaczy ja... Dobra zakochałem się w niej... - odpowiedział po chwili, uznając że nie ma sensu kłamać.
- To powiedz jej o tym - odrzekła [I.T.S] wzruszając ramionami.
- Nie!
- Dlaczego? - zapytała.
- Inaczej, jak jej w ciągu tygodnia tego nie powiesz, my zrobimy to za ciebie - wtrąciła Yuuka.
- Ugh! Dobra... - poddał się chłopak. - Niech wam będzie...
Młode uśmiechnęły i ucieszyły się na tą odpowiedź po czym brązowowłosa wręczyła nastolatkowi kartkę i obie wyszły z pokoju. Na papierze było napisane.
[T.I] lubi:
- pomarańczowe tulipany
- komedie romantyczne
- słodycze
- biały i pomarańczowy
- One chyba już wcześniej wiedziały że mi się podoba... - westchnął białowłosy.
———————————————————
Jude Sharp / Kidou Yuuto🐧
Jude uświadomił sobie uczucia do ciebie już po pierwszym treningu odkąd pojawiłaś się w drużynie.
W zasadzie to już w momencie kiedy zobaczył cię po raz pierwszy poczuł się jakoś dziwnie ale pomyślał że to przez to że niezwykle irytuje go twoje aroganckie zachowanie...———————————————————
David Samford / Sakuma Jirou🏴☠️
David zrozumiał że coś do ciebie czuję kiedy pocieszał cię po kłótni z bratem. Gdy usłyszał że Caleb ma problem o to że ty i Jirou się zbyt dobrze dogadujecie był wściekły. Zwłaszcza gdy dowiedział się że twój brat myśli że niebieskowłosy zadaje się z tobą tylko w jednym celu... Wtedy właśnie zrozumiał, że tak naprawdę nie traktuję cię jako przyjaciółki tylko jako kogoś więcej, i że jesteś dla niego najważniejsza na świecie...
CZYTASZ
- | | Inazuma | Eleven | Preferencje | | -
RomanceJak sam tytuł mówi będą to preferencje z Inazumy Eleven i Inazumy Eleven Go. Jest to moja pierwsza książka tego typu więc nie oczekujcie cudów. Postaram się wrzucać rozdziały regularnie ale nie wiem jak mi to wyjdzie.