10. Kiedy ty uświadomisz sobie uczucia

307 10 4
                                    

! INFO !

Przepraszam, że przez tyle czasu nie było rozdziałów, ale nie miałam pomysłu i zabrałam się za pisanie drugiej książki. Postaram się nadrobić zaległości w pisaniu.

Życzę miłego czytania.

———————————————————

Mark Evans / Endou Mamoru🥅

- Nic ci nie jest?! - podbiegłaś do niego kiedy opona uderzyła go w twarz.

Mark znowu trenował chcąc odpracować nową technikę. Wiedziałaś jak wyglądają jego treningi przez co martwiłaś się o niego bo nie chciała żeby zrobił sobie krzywdę. Wtedy zrozumiałaś że martwisz się o niego nie dlatego że jest twoim przyjacielem ale dlatego że kochasz go...

———————————————————

Axel Blaze / Gouenji Shuuya🔥

Uświadomiłaś sobie uczucia do chłopaka po kilku tygodniach.
Na początku myślałaś, że to tylko przyjaciel i święcie broniłaś swojej racji.
Jednak później zrozumiałaś, że gdyby to był tylko przyjaciel to nie rumieniłabyś się tak przy nim ani nie martwiła tak o niego, a także nie stresowałabyś się rozmawiając z nim..

———————————————————

Jude Sharp / Kidou Yuuto🐧

- Nareszcie skończyliśmy ten durny projekt - pomyślałaś.

- Pamiętasz co obiecałaś?

- Po pierwsze, to ja nic nie obiecałam, tylko powiedziałam a to różnica. Po drugie pierw ja zadam ci jedno pytanie.

- Niech będzie - mruknął.

- Po chuj ty nosisz te gogle?! - zapytałaś wściekła. Sama nie wiedziałaś skąd ta fala gniewu się w tobie wzięła.

Po chwili jednak zrozumiałaś że to dlatego, że martwisz się o niego.

- No i po co mu te gogle?! - pomyślałaś. - Żeby lepiej widzieć sytuację na boisku? Jakoś w to nie wierzę. Skoro się wstydzi swoich oczu to przecież może nosić soczewki. Są lepsze sposoby na ukrywanie oczu niż noszenie gogli, które mogą wywołać u niego w organizmie nieodwracalne szkody! Ale zaraz... CZEMU JA SIĘ TYM PRZEJMUJĘ?! Nie...! To nie możliwe... Nie! Przecież nie mogłam się w nim zakochać...

Chłopak zdjął gogle.

- Ugh! On ma takie śliczne oczy...! Chyba jednak się w nim zakochałam... Może powinnam mu o tym powiedzieć? Nie! Przecież on mnie wyśmieje! Może on odwzajemnia moje uczucia i też coś do mnie czuję i odważy się o tym powiedzieć? Wątpię... W ogóle o czym ja myślę!? Przecież mam chłopaka! Dobra...! Stawiam wszystko na jedną kartę...

———————————————————

David Samford / Sakuma Jirou🏴‍☠️

David spodobał ci się już na początku. Pierw myślałaś że stresowanie się przy nim i chęć spędzania jak najwięcej czasu razem to normalne bo przecież jesteście przyjaciółmi. Dopiero gdy zobaczyłaś jak chłopak się o ciebie troszczy kiedy płakałaś zrozumiałaś że jest on dla ciebie kimś więcej niż tylko przyjacielem...

———————————————————

Joseph King / Genda Kojirou🐅

Uczucia do Joe'ego uświadomiłaś sobie, w momencie kiedy zdarzył się tamten incydnet w szatni gdy widziałaś chłopaka pod prysznicem m to wtedy pomyślałaś sobie, że Joe jest bardzo przystojny, ale szybko skarciłaś siebie za tą myśl to przecież twój przyjaciel. Ta myśl dręczyła ciebie przez kilka dni, aż w końcu poukładałaś sobie wszystko w głowie i zrozumiałaś, że brunet jest dla ciebie już nie przyjacielem, ale traktujesz go jako kogoś więcej...
———————————————————

- | | Inazuma | Eleven | Preferencje | | -Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz