🍀🍀🍀
"VİCDANIM ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA BAĞIRIYOR, SUSMUYOR"
🍀🍀🍀
3. BÖLÜM
"Sanırım daha sık görüşeceğiz. Ben de Kaan Alp tanıştığıma memnun oldum"
Umarım bu görüşmeler bu klinikte gerçekleşir. Yeniden ayağa kalkmışken tekrar düşmeyi istemem. Geçmiş konusunu fazla uzatmadan direk konuya girdim.
"Hangi isminizle hitap etmemi istersiniz" dedim. Onun da benim gibi iki ismi vardı ama arkadaşların bana Ece diyordu, Öktemi sadece Babam kullanıyordu ondan sonra da kimsenin kullanmasını istemedim.
"Arkadaşlarım genelde Kaan ismini kullanıyor. Kaan diye hitap edebilirsiniz"
"Anlaştık Kaan bey"
"Resmiyeti pek sevmem bey demesin de olur" dedi. Resmiyeti severim herkes yerini bildiriyor. Kimse için bu tavrımdan vazgeçmem.
"Siz resmi hiç sevmiyor olabilirsiniz ama ben size resmiyeti seviyorum o yüzden size bey diye hitap etmem daha doğru" Kaan bey hafif bir tebessümle,
"Peki siz bilirsiniz" dedi
"Evet bu konuyu da hallettiğimize göre şimdi seansımıza geçebiliriz. Sizi buraya getiren sebep nedir" dedim merakla. Acaba ne derdi var da burada diye düşünmeden edemiyorum.
"Vicdanım"dedi.
"Nasıl yani" dedim merakla. Neden vicdanı onu buraya getirsin.
"Siz de biliyorsunuz ki itfaiyeciyim. Her zaman herkesi kurtaramıyoruz gücümüz herkese yetmiyor. Ve ben de kurtaramadığım her can için vicdan azabı çekiyorum" dedi
Askerlik gibi zordu itfaiyeci olmak. Askerlerimiz kurşuna karşı savaşırken itfaiyecilerimiz yanan bir evden insanları kurtarmaya çalışıyorlar. Belki de doktorlardan daha çok ölüm görüyorlar. Ve her an ölümle burun burunalar.
"Elinizde olsa her birini kurtarırdınız bunu biliyorsunuz değil mi"dedim.
"Bilmek yetmiyor bakın yanan bir evden birini kurtarmak veya enkaz altında kalmış birini kurtarmak bizler için mucize, ama sanki hepsine gücümüz yeter de kurtaramıyormuşuz gibi geliyor ve bu benim vicdanıma ağır geliyor"
"Anlıyorum peki bu durumu rüyalarınız da yaşıyor musunuz ya da uyku düzeniniz nasıl" dedim Çünkü bu durumlar rüyalarda veya uyku problemi açmasına sebep olabilir.
"Uyku düzenim bozuldu en son ne zaman derin bir uykuya daldım hatırlamıyorum. Bazen rüyalarımda görüyorum elimi uzatsam tutacakmışım gibi geliyor ama olmuyor."dedi. Tam da düşündüğüm gibi.
"Öktem hanım"dedi. Sinirle kaşlarımı çattım ve
"Ece, Ece hanım Öktem ismini kullanmıyorum" dedim. Bu ismini duymayalı uzun yıllar olmuştu. Babamı çok özledim keşke şu an hayatta olsaydı arkamda dağ gibi duruldu belki de son iki yılda yaptıklarını hiç yapmazdım daha güçlü dururdum hayatım karşı."Kusura bakmayın Ece hanım bilmiyordum." Dedi başımı önemli değil derecesine salladım.
"Kaan bey bir sonraki seansımıza kadar sizden bir defter tutmanızı istiyorum. Bu deftere kurtaramadığınız canları kurtarmış gibi yazmanızı istiyorum" dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUN YONCASI
ChickLitHer yeni bir gün, yeni bir umut, Her bir umut yeni bir şans demek... Bu benim hikayem Umudun yoncası... 🍀 🍀 🍀 Bugün ölmek için güzel bir gün, Şehir ayaklarımın altında, parlak yıldızlar ve ölüm. Her şey tam istediğim gibi. Tek eksik olan sessiz...