1. Bölüm

233 109 13
                                    


İntihar bir kaçış yoludur...

07.02.2022

Hayat sürprizlerle doluydu ya iyi ya da kötü. Hayat her zaman bize bir sürpriz yapıyor. Merhaba ben Öktem Ece 23 yaşındayım ve geçen sene psikolojiden mezun oldum 1 yıldır atama bekliyordum atanamayınca biz de özel bir klinik açmaya karar verdik. Kliniğimizin adını henüz karar veremedik ama yer ve mekan belli.

Bugün de bunu kutlamak için bir kafeye geldik burda yemek yiyip eğlence mekanına geçeceğiz.

" Ece hanım yine düşüncelere dalmışsınız ne düşünüyorsunuz" elindeki kaşığı mikrofonmuş gibi bana tutup konuştu ortağım.

"Melek hanım düşüncelerimi size söyleyemem bu bir sır" dedim ve gülmeye başladık.

Güzel bir arkadaş ekibimiz var çok mutluyuz umarım bu mutluluğumuza hiçbir zaman gölge düşmez.

Ben yine düşüncelere dalmışken bu sefer söze Furkan "Hadi çabuk yemeklerimizi yiyelim de bir an önce eğlenmeye geçelim"

Furkan ve eğlence anlayışı çok farklı. Mesela benim için eğlence kitap demek Melek için alışveriş Gamze için yemek Furkan için dans Can için ise tehlikeli her şey.

Birbirimizden çok farklıyız ama bir o kadar da uyumluyuz.

"Ah sen yok musun sen. Senin için eğlence her zaman dans olacak değil mi' dedim ve hep beraber güldük.

"Ben en azından var olan kadınlara aşık oluyorum sen kurguda olan erkek karakterlere"

Bu erkekler ne zaman her gördüğü kadına aşık olmayı daha doğrusu aşık olduğu sandığı yalanını artık anlayacak.

" Tamam kes ı don't muhatap yani hadi yemekleri yiyelim de gidelim bir an önce"  dedim. Çünkü biliyorum bu tartışmaya devam etseydik sonumuz kesinlikle karakolda biterdi daha öncekiler gibi.

"Eee hangi eğlence mekanına gidiyoruz" dedi benim gamzeli yarim Gamze.

Basit bir soru tıpkı cevabı gibi" 94+7 bara tabii ki" dedi Can lise ve üniversite hayatımız boyunca hep buradaydık hiç değişmedi mekan artık bizim gibiydi.

Bu arada sanırım ufak bir detay atladım biz liseden beri arkadaşız. Üniversitede beşimiz psikoloji bölümü okuduk şu an işsiziz ama dediğim gibi isim bulur bulmaz faaliyetlere başlıyoruz.

Herkes motorlara bindi, ben hariç. Size bunu söylemeyi unuttum hepimiz motoru var tabii ki de arabalarımız da va. Benim motorum şu an tamirde olduğu için arabayla gidiyorum mekana.

Yaklaşık 20 dakika sonra mekana geldik. Kapıdaki güvenlikler bizi tanıdığı için hemen içeri aldılar.

" Gençler siz masaya geçin ben geliyorum" deyip yanınızdan ayrıldı Furkan. Allah bilir yine hangi kıza gönlünü kaptırdı.

Biz masaya geçtik bir süre sonra biz de eğlenmek için dans pistine doğru gittik. Hem de en sevdiğimiz şarkıya denk geldi.

Nasıl başlarsa öyle bitermiş aşklar da
Yaşım, başım olmadan bildiğim tek şey var
Unutma, seni benden daha çok seven asla
Bulamazsın, bulamazsın her yerde arasam da

İnsan sahipsiz kalır ya
Anlar o zaman
Hep sendin hep özeldin
Nefes almak zor

Üstüm başım, altüst olmuşum
Bana verilen Candan hesap sormuşum
Bir varmışım bir yokmuşum
Acı çekerek ölmek için doğmuşum

UMUDUN YONCASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin