Yüzüne zarar verdi. Bir daha seninle uğraşmayacaktır.
Her gece yemek ve tatlı servisi yapmakla görevlendirildim. Bu durum o kadar sinir bozucu ki...
"Daha fazla yemek ister misiniz prensim?"
"Hayır. Doydum."
"Kaldırabilir miyim izniniz olursa?"
Yüzüme odaklandı.
"Krem sürüyor musun?"
"Ne için? Anlayamadım."
"Yaraların için."
"Hayır. Sürmüyorum."
"Neden? Kremin mi yok? Yapması için bir sürü şifacımız var."
"Şifacılara görünmedim. Kendiliğinden iyileşeceklerdir."
"Şifa büyüsü bilseydim yapardım."
"Gerek yok prensim."Önündeki tabağı ittirdi. Önünden çekerek tepsiye bıraktım.
"Tatlı servisi yapma. Çıkabilirsin."
Tepsiyi elime alırken yine bana kapıyı açtı.
"İyi geceler Aiden. "
Adımı garip bir şekilde söylemişti ve bu benim ürpermeme neden olmuştu. Yutkunarak tepsiyi daha sıkı kavradım.
"İyi geceler prensim."
Odasından çıkıp kalan işlerimi tamamladım. Odama ilerledim.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
"Bırakın beni."
Panikle elimi çekmeye çalışırken çarpıkça sırıttı.
"Neden istemiyormuş gibi yapıyorsun?"
"İ-İstemiyorum."
Elimi sertçe tutarken parmaklarımı büktü. Diğer elimi elinin üstüne koyarak çekmeye çalıştım.
"Metresim olmak istemez misin?"
"H-Hayır. Hayır. Lütfen beni bırakın."
Adam elimi sıkarak biraz daha büktüğünde çığlık attım. Hızla büyük eli ağzımı kapatırken titredim. Elimi çekmeye çalışmak daha çok canımı yakıyordu.Odanın kapısı tıklatıldığında adam ağzında bir küfür mırıldandı.
"Ses çıkartırsan bu odadan sağ çıkartmam seni."
Kafamı sallarken ağzımı ve elimi bıraktı. Hızla geriye çekilerek yerdeki kırılmış bardakları toplamaya çalıştım. İçeriye giren Prens Benedict ile birlikte kafamı kaldırdım. Benedict gözlerimin içine baktı.
"Çık. Yalnız konuşacağız."
Kafamı salladıktan sonra koşarak odadan çıktım.
Gözyaşlarımı tutmaya çalışırken mutfağa indim. Avuç içlerimi gözlerime bastırırken bana çarpan kişiyle birlikte sendeledim. Kaşlarımı çattım.
"Ne oluyor?"
"Dördüncü prens ve Kral geldi. Karşılamada olmamızı istediler."
Gloria önümden koşarken peşinden adımladım. Bir yığın insan kapının önünde dururken aralarından geçmeye çalıştık.Kral önümüzden hızla geçerken birçok hizmetli peşinden ilerledi. Damian'la göz göze geldiğimizde gülümsedim.
"Hoş geldiniz prensim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damian'ın Büyülü Kitapları
RomanceKolumu sertçe sıktığında Damian'a döndüm. "Sadece alıp döneceğim." Yutkundu. Eve baktı. Dikleşti. "Hızlı ol." "Olacağım." Kolumu tutmayı gevşettikten sonra hızla ayağımı duvara koydum. "Seni kaldıracağım." Ellerimi omuzlarına koyup yükseldim. Bel...