Prolog

12 0 0
                                    

To tylko prolog i nie będzie długi
____^^^^______

Hejj mam na imię Dipper i najczęściej będziesz czytelniku widział sprawy z mojej perspektywy.

Kiedy wróciliśmy do domu z gravity falls dużo się działo. Nasi rodzice bardzo często wyjeżdżali gdzieś i zostawiali nas samych na tygodnie. Kiedy wracali nawet się nami nie zajmowali. Nie wiem czym byli tak zajęci ale zaczęło mnie to denerwować. To nie jedyna dziwna rzecz jaka się działa. Odkryłem kilka rzeczy o sobie. Dowiedziałem się o swoim powiązaniu z magią. Co do moich rodziców matka się nie interesowała mną bardziej moją siostrą Mabel. Nie byłem zazdrosny ponieważ Mabel była zawsze po mojej stronie. Ojciec zaczął pić i wychodzić z domu do barów. Jego to już wogule nie obchodziłem. Mabel miała jeszcze trochę uwagi od niego ale też bardzo mało. Potem poszliśmy do liceum. W szkole szło mi nie za dobrze. Nie miałem za dobrych ocen ale póki zdawałem to mi to nie przeszkadzało. Przez wydarzenia związane z magią i czarami musiałem nosić soczewki a raczej jedną. Wyjaśnie później. Mabel też nie miała za dobrych ocen nawet chyba trochę gorsze ode mnie. Z drugiej strony Mabel w przeciwieństwie do mnie była popularna. Ja za to i niestety nie miałem w szkole przyjaciół ani kolegów. Wszyscy uważali mnie za dziwaka. Pewnego dnia razem z siostrą postanowiliśmy wrócić do Gravity Falls.

__________^^^______^^^_____^^^______

Drogi czytelniku ta książka nie będzie ciekawa ale jeśli chcesz to czytaj dalej. Następny rozdział będzie o powrocie do Gravity Falls. Zobaczymy co się stanie. Dozobaczenia!
~Sunny

Deep Dreams [BILLDIP]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz