🌿6.Bölüm🌿

40 4 1
                                    

Eun-Mi

"Bana bakın oçlar kavga gürültü hiçbir şey istemiyorum" Chan

"Ben Eun-Mi'yi alıp gidiyorum zaten" Hyun

"Pardon,benim neden haberim yok?"  Eun

"Şuan öğrendin işte" Hyun

"Ya ama ben film izleyecektim" Eun

"Sikerim filminide senide geliceksin diyorsam geliceksin" Hyun

"Hı hı" Eun

Uzatmak istemedim çünkü Hyunjin cidden sinirli duruyordu.
Chan'lara gelip yemeğimizi yedikten sonra hepimiz ayrı köşelere oturmuştuk. Chan haricinde çünkü o filmi açıyordu.

"Kalk gidiyoruz"  Hyun

Ayağa kalkınca bende kafamı sallayıp peşinden gitmeye başladım. Jisung ve Minho'nun odasına geçip kapıyı kapattı ve Jisung'un yatağına oturup önünü patpatladı. Ben de gösterdiği yere oturdum fakat bir sorunumuz vardı. Hyunjin fazlaca ciddiydi. Bu kadar ciddilik aşardı bu dramayı.

"Anlat"

"Neyi?"

"Seungmin'i"

"Seungmin bildiğimiz Seungmin işte neyini anlatayım?"

"Eun-Mi salak mısın yoksa salağa mı yatıyorsun? Olayı diyorum anlat"

"Anlatmak istemediğimi yüzden fazla kez söylemiştim. Her şeyi biliyorsunuz zaten"

"Senin ne hissettiğini bilmiyorum ama"

"Bilmeni istemiyorum"

Tek kaşını kaldırıp bana öldürücü bakışlar atmaya başladı.

"Hyunjin fazla ciddisin geriliyorum"

"Gerilmen daha iyi çünkü normalden anlamıyorsunuz"

"İstemiy-"

"Sabrımı zorlama anlatmaya başlat Choi"

(Diyaloglar tanıdık geldi mi?)

Durum gerçekten ciddi galiba çünkü eğer Hyunjin karşısındaki ne soyadıyla sesleniyorsa ya kızgındır, ya da olay çok önemli bir şeydir.

"Ne anlatmalıyım?"

"Ben sorayım sen cevapla olur mu?"

Anında aklıma Seungmin geldi. Bize içini dökerken, onunla konuşurken her zaman karşısındaki kişinin sormasını beklerdi sonrada içinden ne geçiyorsa onu söylerdi.

"Seungmin geldi aklına değil mi?"

"Evet"

"Neden affetmiyorsun onu sence fazla uzamadı mı?"

"Ona olan kırgınlığım çok üst düzey affetmek istemiyorum ve sanırım..."

Beklenti içine bana bakıyordu. Ben devamını getiremiyence biraz daha dikleşip konuşmaya başladı.

"Sanırım ne?"

"Ben ondan soğuyorum"

"Ha? Sen ciddi misin Eun-Mi? Üç yıllık aşkından bu kadar kolay vazgeçebileceğin kadar kötü bir olay değildi. Evet sen haklıydın ama ondan vazgeçmen gereken birşey yok ortada"

Three Year/Kim SeungminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin