Bir insan düşünün;
Hep mutlu ama gerçekten hep mutlu, ailesini daha çok küçükken kaybetti. Arkadaşıyla yaşayan, okulun en çalışkanı,en sevileni, her zaman hoşgörülü olan insanlara sıcak yaklaşan bir kız. Choi Eun-Mi diğer bir deyişle Sunshine Eun.Eun-Mi ⬆️⬆️
Birde onun ev arkadaşı var tabi.
Hep soğuk, hiç gülmeyen -ev ve arkadaş ortamı haricinde- bencil,çok şirin olsada asla göründüğü gibi biri olmayan,asosyal, tembel, ailesi ile arası bok gibi olan tek kelime ile yıkık bir insan. Lee Yoonah diğer bir deyişle Black Yoon.Yoonah⬆
Ne kadar zıtlar değil mi?
Ama çok iyi anlaşıyorlar. Onlar kardeş, dost, sırdaş kısaca birbirine bağlı olan iki kız. Üç yıldır birlikte yaşıyorlar. Eun-Mi ve Yoonah okulda tanıştılar. Eun-Mi tek yaşıyordu, Yoonah ev arkadaşı arıyordu. Anlık bir kararla beraber yaşamaya başladılar. Ve hiç ayrılamaz oldular.Eh birde aşk hayatları var tabi. Şimdi diyeceksiniz ki, bunlar kaç yaşında ki aşk hayatları var?
Açıklayayım, on sekiz yaşındalar, lise son sınıftalar.Kim Seungmin...
Eun-Mi'nin üç yıllık aşkı, okulun çalışkan ve popülerlerinden, gülüşü için dünyalar verilecek, her kızın peşinde koştuğu ama şu ana kadar bir tane bile sevgilisi olmayan Kim Seungmin.Ne kadar uyumlular değil mi?
En popüler, çok sevilen, okulun en çalışkanı olan iki insan.
Eun-Mi'ye şu ana kadar bir sürü teklif geldi ve hiçbirini de kabul etmedi. Aynı Seungmin gibi.
İkisininde gülüşlerine herkes hayran.
Birbirleri için yaratılmışlar resmen.
Eun-Mi yıllardır usanmadan seviyor Seungmin'i ve Seungmin Eun-Mi'yi görmüyor bile.
Ama Eun-Mi onunda onu seveceğine çok emin. Umarımda karşılığını alır.Yoonah'ın aşk hayatı yok.
Yoonah'ın etrafında insan bile yok. Yanlış anlamayın Yoonah izin vermiyor. O insan bile sevmiyor ki -Eun-Mi haricinde- Her gün Eun-Mi'nin aşk hayatını dinler ama hâlâ aşka inanmaz. Böyle bir insan aşık olabilirmi sizce? O aşık değil ama iki yıldır ona aşık olan biri var. Seungmin'in en yakın arkadaşlarından Jeongin. O da Eun-Mi gibi enerjik biri. Yani Yoonah ile ne kadar zıt olsalar da usanmadan seviyor onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Three Year/Kim Seungmin
Fanfic"𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑚?" "𝑁𝑒?" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑚 𝑠𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑢𝑧𝑎𝑘𝑙𝑎𝑠̧𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆ı𝑚𝑎,𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑟𝑚𝑖𝑠𝑖𝑛 𝑛𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑛𝑢?" "𝐵𝑖𝑙𝑚𝑒𝑚 𝑏𝑒𝑙𝑘𝑖" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝐸𝑢𝑛-𝑀𝑖 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑚 𝑠𝑢̈𝑟𝑒 𝑏...