🌿13.Bölüm🌿

33 4 6
                                    

Eun-Mi
Hyunjin uyudun mu?
(02.12)

Hyunjin
Uyumadım. Bu saatte ne oldu Eun-Mi?

Eun-Mi
Bizim eve gelebilir misin?

Hyunjin
Bu saatte mi?
Eun-Mi bi sorun olmadığına emin misin?

Eun-Mi
Sorunumuz var Hyunjin. Çok büyük bir sorunumuz var.

Hyunjin
Burdan anlatamaz mısın?
Felix yanımda uyuyor kalkarsam uyanır.

Eun-Mi
Olmaz yüz yüze konuşmamız lazım.

Hyunjin
Tamam 5 dakikaya ordayım.

Gözyaşlarımı silip aşağı kapıya indim. Yoonah'ın uyanmaması lazım. Yarın da konuşabilirdim fakat yarın fazla ciddiye almazdı birde ben dayanamazdım zaten. Kapının önünde Hyunjin'e ne diyeceğimi düşünürken ayak sesini duymamla kapıyı açtım. Hyunjin siyah pijamalarıyla karşımdaydı hızlıca içeri çektim.

"Eun-Mi ne oluyor anlat hadi"

"Şşş sessiz ol Yoonah uyuyor"

"Tamam hadi anlat, geç olmadan gitmem lazım"

Koltuğa oturup karşımada Hyunjin'i çektim.

"Hyunjin bölmeden dinleyeceksin. Ok?"

"Tamam bölmem"

"Hyunjin, Seungmin bir kaç aydır bir psikiyatrist ile görüşüyor ama kendi için değil, senin için. Biraz önce bana yazdı. Psikiyatrist durumunun kötüye gittiğini, acilen tedaviye başlamanı aksi takdirde krizlerinin artacağını söylemiş. Hyunjin tedavi görmen gerektiğini biliyorsun ama biz ne kadar seni ikna etmeye çalışsak da istemiyorsun. Ama artık sormayacağım sana. Yarın gidiyoruz Hyunjin itiraz istemiyorum yoksa gider diğerlerine de söylerim. Felix durumunun kötüye gittiğini öğrenirse ne kadar üzülür düşün."

"Ama Eun-Mi ben...off bilmiyorum ya"

"Hyunjin sadece ben ve Seungmin bilecek bunu başka kimseye söylemeyeceğiz. Senin iyileşmen lazım Hyunjin bunu çok iyi biliyorsun"

"Tamam gidelim."

"Sen cidden kabul ettin. Bu kadar kolay olmasını beklemiyordum"

"Eun-Mi karşımda ağlıyorsun. Üstüne Seungmin ve sen ne kadar uğraşmışsınız. Kabul etmezsem çok büyük haksızlık olur."

"Çok şükür tanrım"

Hyunjin'e sıkıca sarıldım.

"Teşekkür ederim Hyunjin"

"Asıl ben teşekkür ederim hayatımda olduğunuz için, benim iyiliğimi düşündüğünüz için. Ay tamam ağlama bak bende ağlarım. Gideceğim birazdan ağlamamam lazım"

Three Year/Kim SeungminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin