Hellüüü!
Nmıxx biasınızı sorsam?
İyi okumalarr.Sabah uyandığımda ikimizde aynı şekildeydik Saate baktığımda 07.30'du. Hyunjin ile gideceğimiz psikiyatrist randevusu 9'daydı.
Kalkacaktım ama Seungmin çok sıkı sarılmıştı. Ellerimle yavaşça kollarını çözüp yataktan kalktım. Bir insan nasıl uyurken bile mükemmel olmayı becerebilir? Çok şirin bişey bu ya. BİR DAKİKA?!?! Ne yapıyorsun Eun-Mi ya? Kendine gel. Henüz onu affetmedin.Kendi aramda verdiğim savaşı bitirip lavaboda işlerimi hallettikten sonra Hyunlix ve Minsung'un olduğu odaya gidip yavaşça kapıyı açtım. Dördüde uyuyordu, Hyunjin'i şimdi uyandırmadım daha bir buçuk saatimiz vardı nede olsa. Sessizce aşağı indim. Yoonah uyuyordu ama Chan uyanmıştı.
"Günaydıınn"
"Günaydın da sen neden bu saate uyanıksın?"
"Hyunjin'le bir işimiz varda ben o yüzden uyandım. Sen neden uyanıksın?"
"Uyku tutmadı. Sizin ne işiniz var sabah sabah?"
"Aramızda bişey bir yere gitmemiz lazım"
"Aa alındım gücendim tch tch bizim aramızda gizli saklı var mıydı?"
"Önemli bişey değil ya Hyunjin'in işleri işte."
"Büyük ihtimalle Felix'e sürpriz falan yapıyordur."
"O tarz bişeydir bana da tam anlatmadı ki. Neyse ya boşver ramen yiyecek misin?"
"Yok ben istemiyorum"
"Tamamdır. İstediğin bişey varsa söyle mutfağa gitmişken yapayım"
"Yok bişey istemiyorum teşekkür ederim"
Chan'a gülümseyip mutfağa geçtim. Hyunjin ve benim için ramen yapıp yukarı çıktım. Sessizce odaya gidip Hyunjin'e seslendim.
Felix'e sarılmış mışıl mışıl uyuyordu ama seslendiğim gibi uyandı. Hyunjin'in böyle bir özelliği vardı, seslendiğimiz an uyanırdı. Bu bende de vardı. Küçücük bir sese bile hemen uyanırdım."Günaydııınn ramen hazırladım bizim için işlerini halledip aşağı gel fazla beklemesin"
"Günaydın Eun-Mi, sen in aşağıya ben geliyorum"
"Tamam"
Sessizce geldiğim gibi çıktım. Aşağı inip kendi ramenimi alıp bahçeye geçtim. Çok geçmeden Hyunjin'de gelmişti.
"Hyunjin sabah çok şirin oluyosun yaa"
"Nerden çıktı birden şimdi:)"
"İlk kalktığın zaman yüzün biraz şiş oluyor. Çok şirin oluyorsun tam bir bebek gibi"
"Teşekkür ederim de sevgiye boğasın mı tuttu sabah sabah?"
"Hee tabi."
"Sen git Seungmin'i sevgiye boğ beni değil"
"Yok onun sırasına daha var. Henüz affedilmedi kendisi"
"Affetmek istiyorsun ama kendine yediremiyorsun Eun-Mi"
"Doğru tespit, affedersem de her zaman Seungmin'e karşı içimde bir güvensizlik olacak. Bekliyorum belki kırgınlığım ilerde daha da azalır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Three Year/Kim Seungmin
Fanfiction"𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑚?" "𝑁𝑒?" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑚 𝑠𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑢𝑧𝑎𝑘𝑙𝑎𝑠̧𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆ı𝑚𝑎,𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑟𝑚𝑖𝑠𝑖𝑛 𝑛𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑛𝑢?" "𝐵𝑖𝑙𝑚𝑒𝑚 𝑏𝑒𝑙𝑘𝑖" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝐸𝑢𝑛-𝑀𝑖 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑚 𝑠𝑢̈𝑟𝑒 𝑏...