"Eun-Mi cevabı buldun mu?"
"Eun-Mi hoca sana diyor"
Defteri karalamayı bırakıp öğretmene döndüm.
"Efendim?"
"Cevabı diyorum Eun-Mi"
"Ahh şey"
"Eun-Mi toparla kendini artık. Benim tanıdığım Eun-Mi bu değil. Ne oluyor sana? Tanıdığım Eun-Mi bir hafta gelmediği için arayı kapatmak için kendini daha çok derslere verir. Ama şuan karşımda umursamaz bir Eun-Mi var.Toparlan ve derslerine dön artık"
"Ben özür dilerim. En kısa zamanda toparlanacağım"
"Şimdi bahçeye çık, düşün ve toparlan biraz. Müdüre benim izin verdiğimi söylersin"
"Tamam"
Sınıftan çıktım kafamdaki düşüncelerle bahçeye doğru gidiyordum ki her zamanki gibi güvenlik beni durdurdu. Bizim okulda böyle bir yer işte okul girişinde bile güvenlik var. Bahçenin girişinde olabilir ama okulun binasının girişinde güvenlik ne alaka amk?
"Jin Hoca izin verdi"
"Bekle"
Kaba!
Azcık nazik olun be!
Jin Hoca'yı arayıp onayı aldıktan sonra elini çekti."Gidebilirsin"
"Teşekkür ederim"
Gülümseyerek teşekkür ettiğimde cevap bile vermedi. Ben bu okuldaki herkesi gülümsettim ama bir bu güvenlikleri gülümseedim. Odunlar gerçekten odunlar ya.
Neyse güvenlikleri düşünmeyi bırakıp kendime odaklanmalıyım değil mi?
Bahçede banklardan birine oturup gözlerimi yere diktim -ve her zaman yaptığım gibi ayaklarımı sallamaya başladım-
Jin Hoca haklımıydı?
Sadece bir günde nasıl fark etti?
Benimki de soru işte Jin Hoca bu her şeyi fark eder.Aslında haklıydı ama değildi de. Evet derslerim biraz aksadı ama bariz bir şekilde belli olmuyor. Sadece derslere fazla katılmıyorum. Ama onlar da bilip bilmeden konuşmasınlar. Yaşadığım şey kolay değil. Kim üç yıllık aşkı tarafından kullanılsa, ondan uzaklaşmaya çalışsa üstelik onun arkadaşları ile kardeş gibi olsa istemesede her dakika onu görmek zorunda olsa yaşadığı şeye kolay derki?
Ama derslerime odaklanmalıyım. Üniversite sınavına az(?) bir zaman var. Evet abarttım daha ikinci döneme bile girmedik.
Neyse var işte boşverin. Ben bugün neden üzülemiyorum? (Çünkü yazarın şuan Bouncy(Ateez)dinliyor, enerji patlaması yaşıyor akşam akşam)Düşünmeye çalışırken biri yanıma geldi kolunu omzuma atıp yanağımdan makas aldı.
"Naber güzellik?" Chang
"Mükemmelim her zamanki gibi" Eun
"Ağlarsın zannetmiştim" Chang
"Bugün üzülemiyorum ya" Eun
"Tüh ya" Chang
"Changbin sen benimle uğraşmak için mi geldin yanıma?" Eun
"Evet" Chang
"Piç. Hem sen nasıl izin aldın lan?" Eun
"Kolaydı. Sadece midem bulanıyor dedim" Chang
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Three Year/Kim Seungmin
Fanfiction"𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑚?" "𝑁𝑒?" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑚 𝑠𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑢𝑧𝑎𝑘𝑙𝑎𝑠̧𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆ı𝑚𝑎,𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑟𝑚𝑖𝑠𝑖𝑛 𝑛𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑛𝑢?" "𝐵𝑖𝑙𝑚𝑒𝑚 𝑏𝑒𝑙𝑘𝑖" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝐸𝑢𝑛-𝑀𝑖 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑚 𝑠𝑢̈𝑟𝑒 𝑏...