Eveettt Hyunlix konusuda hallolduğuna göre kendi meseleme odaklanabilirim de Seungmin nerede?
Sınıfta olduğunu düşünerek sınıfa gittim. Doğru tahmin sınıftaydı ama tek değildi tüm tayfa beraberlerdi."Hi gayss"
Her zamanki enerjim ile sırama oturup onlara doğru döndüm.
"Hatırlatırım ben gay değilim" Seung
"Sen benimsin"
Dediğim şey ile elimi dudağıma götürüp öpücük attım oda eliyle kalp yaptı. Bunu her zaman yapmamıza rağmen her yaptığımızda ölüyordum...
"Eun seninle okadar çok flört ediyor ki onun gerçekten senden hoşlandığını düşünmeye başlıyorum" Han
Bilerekten yapıyordu sırf ben sinir olayım diye. Ona gönderdiğim öldürücü bakışlarım ile konuşmaya başladım.
"Aaaa ne alaka? Jisung'cum aşkm susar mısın?" Eun
"Ya Jisung dalga geçme kızla Eun-Mi'nin öyle bir düşüncesi olmayacağını hepimiz biliyoruz sonsuz bir dostluk var aramızda" Seung
Kırılmıştım...
Çok fazla kırılmıştım, karşılık alamayacağımı biliyordum ama böyle yüzüme vurması tüm enerjimi, umudumu, mutluluğumu -bugünlük- sömürmüştü.
Gözlerimin dolmasını engelleyememiştim. Yoonah'da burada değildi. Tanrı aşkına sınıfta bizden başka kimse yoktu! Birden gidersem de garip olurdu.
Gözyaşlarımı geri göndermeyi çok fazla denedim ama kahretsin ki başaramadım."Hey! Eun neden ağlıyorsun?" Chan
Jisung anlamış olmalı ki yanıma geldi, kolumu tutup ayağa kaldırdı.
"Benim Eun ile işim var, siz devam edin geleceğiz birazdan."
Diğerlerinin bişey demesine izin vermeden sınıftan çıkardı beni. Çıktığımız gibide koridorun sonuna götürüp sıkıca sarıldı bana. Daha fazla dayanamayıp sarsıla sarsıla ağladım Jisung'un kollarında.
"Geçicek bebeğim herşey geçicek sen kavuşacaksın Seung'a"
"Umutlandırma b-beni Jisung, sonsuza kadar do-dostuz diyor bana"
"Elbet fikri değişecek, sen tam Seungmin'e göre bir kızsın bir gün fark edicek seni"
"Üç yıl J-jisung tam üç siktiğimin yılı boyunca pe-peşinde koştum. Görmüyor işte Tanrı k-kahretsinki görmüyor"
"Unutma Eun, sen hiçbir zaman umudunu kaybetmezsin. Sen sunshinesın umudunu yitirmemelisin"
"Ama daya-"
"EUN-Mİ! "
Koşarak buraya doğru gelen Yoonah ile Jisung'tan ayrıldım. Yanımıza gelip sıkıca sarıldı bana.
"Tanrım! Çok korktum Eun, ağlayarak çıktı dediklerinde çok korktum" Yoon
"Seungmin..." Eun
"Sikicem artık! Yeter Eun daha ne kadar onun için ağlayacaksın?" Yoon
"Konuşayım mı Seungmin ile" Jisung
"Hayır Jisung! Asla, hiçbir şey demeyeceksin ona" Eun
"Ama-" Jisung
"Hayır dedim Jisung! Böyle olmay ben seçtim karışmayın işime" Eun
"O karışmaz ama ben karışırım" Yoon
Yanımızdan ayrılıp hızlıca sınıfa doğru gittiğinde bende peşinden gidiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Three Year/Kim Seungmin
Fanfiction"𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑚?" "𝑁𝑒?" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑚 𝑠𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑢𝑧𝑎𝑘𝑙𝑎𝑠̧𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆ı𝑚𝑎,𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑟𝑚𝑖𝑠𝑖𝑛 𝑛𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑛𝑢?" "𝐵𝑖𝑙𝑚𝑒𝑚 𝑏𝑒𝑙𝑘𝑖" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝐸𝑢𝑛-𝑀𝑖 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑚 𝑠𝑢̈𝑟𝑒 𝑏...