🌿20.Bölüm🌿

9 3 2
                                    

"CHOİ EUN-Mİ!"

Yatağımda uzanıyorken aşağıdan gelen sesle beraber yerimde sıçradım
resmen.Acaba bu sefer ne bok yedim? Çok merak ediyorum.

Odadan çıktığımda hâlâ ne yaptığımı düşünüyordum. Ben bişey yapmadın ki amk. Bu niye bu kadar sinirli?

"He geldim ne oldu? Ne bu sinir?"

"SANA KİMSEYE SÖYLEME DEMİŞTİM"

Evet şimdi şöyle ki böyle bir tepki beklemiyordum. Hyunjin gerçekten sinirliydi. Her an kriz geçirebilirdi.

"Anlamıyorum seni. Biraz daha açık konuşur musun?"

"ÇILDIRTACAKSIN BENİ EUN-Mİ!"

"Hyunjin sesini alçaltır mısın? Cidden korkuyorum"

"Şuan bu önemli mi sence?" (Büyük harflerle yazmıcam ama hâlâ sesinin yüksek olduğunu düşünün.)

"Ne demek önemli mi? Sana korktuğumu söylüyorum."

"Sana kimseye söyleme demiştim ve sen bunu Felix'e söyledin. Bana acıyarak bakıyor Eun-Mi"

"Hyunjin sakin ol lütfen"

"Hâlâ sakin ol diyosun bana. Üstüne basa basa söyledim ben Eun-Mi. Yoksa hiç gitmeyelim psikiyatriste dedim ve sende kabul ettin."

"Anlatıcam her şeyi ama lütfen sakin ol"

"Anlamıyorsun beni Eun-Mi. Kafayı yiyeceğim gerçekten"

Hyunjin ilk defa yanımda kriz geçiriyordu. Ne yapacağımla alakalı hiçbir fikrim yok. Ve ben cidden şuanda çok fazla korkuyorum.

"HYUNJİN"

Tanrım, şükür birileri geldi.

Gelen kişi Chan'dı. Büyük ihtimalle olacakları tahmin edip gelmişti.

"Eun-Mi yukarı çık hemen."

"A-ama ben..."

"Hadi Eun-Mi çık odana"

Ne kadar istemesemde geldiğim yere tekrar döndüm. Uzun zamandır beraberdik ve ben ilk defa Hyunjin'i böyle gördüm. Ve diğerlerinin aksine bana karşı daha sakin olmayı denedi ama Chan gelmeseydi büyük ihtimalle tamamen kontrolden çıkardı.

Chan'ın bağırma sesleri geliyordu. Hyunjin'i sadece bu şekilde kendine getirebiliyorlarmış duyduğum kadarıyla.

Hyunjin'in dediklerini bir türlü anlayamadım. Ben Felix'e hiçbir şey söylemedim ki. Onun bu konuda ne kadar hassas olduğunu bildiğim halde söylemem çok saçma olurdu. Ozaman neden birden böyle bir şey yaptı ki?

*******
Hediyemi beğendin mi??

--------------------------------------

Hyunjin'den

Son olanlardan sonra koltukta oturmuş ne yapacağımı düşünüyordum. Hâlâ Eun-Mi'nin nasıl böyle bir şeyi yaptığını aklım almıyor. Benim bu konudaki hassaslığımı bilirken gidip başkalarına özellikle de Felix'e söylemesi çok kırıcı. Eğer gelip Felix'in kendisi söylemeseydi inanmazdım. Ama Eun-Mi'nin ona söylediğini söyleyen kişi Felix'ti.

İlk duyduğumda sinirimi tutamadım. Benim için ufak olan krizin ardından şimdi ne yapacağımı düşünüyorum. Eun-Mi'nin üstüne fazla gittim. Bebek gibi birine bağarmam ne kadar doğru ki? Ama onun yaptığı şeyde doğru değildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Three Year/Kim SeungminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin