🌿5.Bölüm🌿

50 6 5
                                    

İlk önce Hi Everyone!
Bu bölümde Hyunjin adlı şahıs(kocam) biraz daha ön planda olacak. Bölümü yazarken ciddi bir Hyunjin düşündüm ve cidden ölüyordum. BİR DÜŞÜNÜN AMK ÇOK COOL OLUR ŞRFSZ. Neyse siz başlayın.

Seungmin

Oflaya puflaya Changbin'in yanından ayrılıp bizim eve geçtim. Tam kapıyı anahtarla açıyordum ki Hyunjin kapıda beni beklemiş gibi aniden açıp kolumdan tuttu ve hızlıca odamıza çıkardı beni.
(Yazar notu: Oda dağılımları Hyunjin-Seungmin, Felix-Jeongin bu şekildedir)

"Lan yavaş kaçmıyorum bir yere"

"Her an kaçabilirsin sen"

"Ne alaka? ne alaka? çocuk muyum be-"

"Konuşmayı bırakta otur şuraya"

Hyunjin kendi yatağına oturdu,bende onun karşısına oturup sırtımı duvara yasladım. Onun sırtı yatak başlığına yaslıydı. Çok ciddi duruyordu. Ve Hyunjin ne kadar salak olsa da ciddiyken fazlaca korkunç oluyordu.

"Ne oluyor?"

Tek kaşını kaldırarak sorduğu soruyla istemeden de olsa gerilmiştim. Oysaki karşımda yıllardır tanıdığım bir arkadaşım vardı annem veya babam değil.

"Bişey olduğu yok amınakoyayım"

"Seungmin küfür etmeyi bırak soruma cevap ver"

Kendimi bir katil tarafından sorguya çekilmiş gibi hissediyordum. Ortam o kadar gergindi ki. Hyunjin'i ilk defa bu kadar ciddi gördüm desem yalan olmaz.

"Hyunjin ciddi olmayı bırak geriliyorum"

"Bırakmayacağım çünkü hiçbir boktan anlamıyorsun ciddi olunca anlarsın belki"

"Karşımda katil var sanki gülermisin birazcık cidden çok geriliyorum"

"Seungmin boş yapmayı kes soruma cevap ver"

"Bildiğin şeyi neden tekrar söyleyeyim?"

"Birde senden duymak istiyorum"

"Eun-Mi ile konuşmuyoruz"

"Sadece bu kadar mı?"

"Evet"

"Yalan söylemeyi kes Kim!"
(Galiba ölüyorum,hemen Hyunjin'i bu şekilde düşünün. Psikolojim iyi değil şuan")

"Yalan söylemiyorum!"

"Eksik söylüyorsun"

"Her şey bu Hyunjin ne dememi bekliyorsun?"

"Doğruyu, içindekini söylemeni istiyorum"

"Doğruyu ve içimdekini söylüyorum"

"Sabrımı zorlama Kim Seungmin"
(Yazar öldü)

"Ne dedim ben şimdi?"

"Hiçbir şey dememen sorun zaten"

"Belki istemiyorum?"

"İstesende istemesende anlatıp rahatlayacaksın"

Three Year/Kim SeungminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin