"Yoon ben çıkıyorum"
"Öyle hemen çıkma gel bakayım nasıl olmuşsun"
Odamdan çıkıp Yoonah'ın odasına gittim.
"Eun-Mi sana aşık oluyorum galiba. Kızım yakıyosunnn"
"Ayy teşekkür ederimm. Keşke sende gelseydin ya"
"Gerek yok ya biliyosun bazılarıyla anlaşamıyoruz."
"O 'bazıları' Chaewon oluyor galiba. Vede ben bir türlü anlamadım neden anlaşamadığınızı Chaewon çok eğlenceli çok iyi biri"
"Boşver Eun-Mi sonra anlatırım. Hadi git sen eğlenmene bak. İyi eğlenceler"
"Tekrardan teşekkürler. Görüşürüzz"
Yoonah'ın odasından çıkıp aşağı indim. Son kez aynanın karşısına geçip kıyafetimi kontrol ettim. Siyah bir etek üstüne biraz dekolteli saten bir bluz giymiştim. Ellerime dantel şeklinde siyah eldivenler geçirmiştim. Ayakkabı olarak ise dizime kadar ipleri olan yaklaşık dokuz cm topuğu olan siyah bir ayakkabıydı. Saçlarım nerdeyse göğüslerime ulaşmıştı, fön çekip öylece bırakmıştım. Makyajım şeftali tonlarıydı. Koyu makyaj seven birisi olmadığım için çoğunlukla açık renk makyaj yapardım.
Cidden güzel olmuştum.Kontrol etmeyi bıraktıktan sonra krem rengi montumu alıp cebine telefonumu ve cüzdanımı koymuştum. Kapıyı açtığım sırada karşımda Seungmin'i görmemle tabiri caizse baya yerimde sıçramıştım.
"Geri zekalı cin gibi ne dikiliyosun kapıda?"
Sanki dediğimi duymamış gibi hemen sarıldı bana.
"Eun...bu kadar güzel olmamalısın"
Bence biraz Seungmin'i kızdırmakta sorun olmazdı. Onun kolları belimdeyken bende kollarımı boynuna çıkardım.
"Nedenmiş o?"
"Çünkü benden başka kimse sana bakamaz"
"Pardon? Bunu hangi sıfatla söylüyosunuz beyefendi?"
"Yakında sevgilin olacak bir arkadaşın olarak söylüyorum"
"Hmm nasıl bu kadar eminsiniz sevgili olacağımıza?"
"Bilmem, kalbim öyle diyor"
"Peki benim kalbim?"
"Bir bakalım mı senin kalbin ne diyormuş?"
Tam beni öpeceği sırada ittirip çekilmiştim. Yüzüne bakılırsa baya sinirli duruyordu. İstediğimi aldım ehehehe.
"Maalesef Minniee gitmem lazım"
"Sen varya...neyse bunun hesabını sonra soracağım"
"Hıhı tabi. Görüşürüzz"
"Görüşürüz bebeğimm"
Geç kaldığımı düşünerek koşarak Minho'nun arabasına gittim. Minho ile gidecektim çünkü kendisi biraz(?) kıskançtırda. Tek gitmeme izin vermedi.
"İyi ki tek gitmene izin vermemişim"
"Kötü mü olmuş?"
"Hayır hayır çok güzelsin. Ama fazlaca açık bu Eun-Mi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Three Year/Kim Seungmin
Fanfiction"𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑚?" "𝑁𝑒?" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒𝑚 𝑠𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑢𝑧𝑎𝑘𝑙𝑎𝑠̧𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆ı𝑚𝑎,𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑟𝑚𝑖𝑠𝑖𝑛 𝑛𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑛𝑢?" "𝐵𝑖𝑙𝑚𝑒𝑚 𝑏𝑒𝑙𝑘𝑖" "𝑆𝑜̈𝑧 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝐸𝑢𝑛-𝑀𝑖 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑑ı𝑔̆ı𝑚 𝑠𝑢̈𝑟𝑒 𝑏...