M-am trezit amețită,auzind niște bip-uri ciudate,am întors capul și am văzut aparatele de monitorizare și o perfuzie,eram la spital.
Spatele mă durea îngrozitor,nu știu cu ce mă lovise nenorocitul ala,dar o făcuse cu toată ura și puterea.După câteva minute și-a făcut apariția o asistentă:
-V-ati revenit,domnisoara White? M-a intrebat cu un zambet cald. Cum sunteti?Va doare ceva?
-Capul si spatele!am spus foindu-ma in pat de durere.
-Mda,din pacate lovitura cu scaunul a fost destul de puternica,v-a cauzat ceva rani.a spus verificand perfuzia.deci cu asta ma lovise tampitul,cu un scaun,iar scaunele noastre sunt destul de dure.
-Cine m-a adus? Stiam cine,dar voiam sa stiu daca mai era aici.
-Domnul Black,este afara,nu a plecat toata noaptea.a spus cu acelasi zambet cald. Ii voi transmite ca v-ati trezit,sa ii spun sa vina la dumneavoastra? Am aprobat scurt din cap,iar asistenta a iesit din camera.Dupa 5 minute am auzit usa deschizandu-se si l-am vazut pe Derek intrand,avea o fata ingrijorata:
-Esti bine?m-a intrebat venind si asezandu-se pe marginea patului.
-In afara faptului ca imi explodeaza capul,iar spatele e bagat in piuneze,da,sunt bine!i-am raspuns afisand un mic zambet.
-N-am fost in viata mea asa de disperat sa ajung undeva,am gonit ca un nebun pana sa ajung la tine.a spus uitandu-se in ochii mei,poate nu era chiar asa un nemernic.
-Tu mereu gonesti ca un nebun,Derek! Am spus incruntandu-ma
-Adevarat si asta,dar acum a fost diferit,in general am adrenalina si satisfactie,dar acum am fost ingrozit ca nu as ajunge la timp si nemernicul ala ti-ar putea face ceva.a marait dandu-si cu mana prin par,stiu ca nu e moemntul,dar arata al naiba de sexy asa.
-Hei!I-am spus landu-I mana.Ai ajuns,m-ai salvat.Multumesc! am spus zambind.
-Nemernicul! O sa infunde inchisoarea pentru asta!A zis strangand pumnul.
-Daca eu sunt in spital,nu vreau sa stiu unde e el la cum arata...am zis amintindu-mi modul in care il batuse Derek.
-Tot in spital,dar la terapie intensiva,a fost operat,i-am rupt cateva coastre si i-ai perforat unul dintre plamani.a spus cu nonsalanta,iar eu am ramas cu gura deschisa ,la propriu si ochii cat cepele.De ce te uiti asa la mine?Merita mult mai mult pentru ce voia sa iti faca.Dar ce i-ai facut de era asa de orbit de furie?m-a intrebat pujnandu-si mainile in san,m-am inrosit toata si mi-am mutat privirea,dupa care i-am spus:
-Cand eram in Ny,relatia noastra deja avea 8 luni,iar el imi batuse apropouri ca ar vrea sa facem pasul,urmator,daca intelegi,a dat scurt din cap dupa care am coninuat,ei bine,nu am vrut,iar intr-o seara a venit la mine drogat si beat,exact ca si acuum si a incercat acelasi lujcru,doar ca nu a luat in seama ca Zac era acasa.Ne-a auzit certandu-ne si a venit sus,Drake s-a urcat pe mine,am inceput sa tip si sa plang,moment in care a intrat Zac si l-a luat.am spus cu o privire trista privind in gol.Acum ai un secret de al meu cu care poti sa ma santajezi,am zis zambind amar si uitandu-ma la el.
-Eliza,daca voiam sa te santajez,gaseam cu siguranta altceva,cum as putea sa te santajez cu faptul ca esti virgina?Am privit socata la el,nu ii zisem ca sunt virgina,ii zisesem doar ca nu vrusesem sa ma culc cu Drake. Nu te mira! Stiu sa citesc oamenii destul de mine,a spus.Haide,odihneste-te si revino-ti sa ne luam iarasi la cearta si intreceri nebune prin oras,a spus zambind,dupa care a iesit din camera.
Orele treceau,iar pe mine ma durea mai rau spatele de la salteaua asta.Derek plecase intre timp,il anuntase si pe tata,care normal,a spus ca va veni cand va termina treaba,spre surprinderea mea i-a anuntat si pe Kay si Alessandra.
CITEȘTI
Demonul din Seattle- VOL.1 Pasiunea îi unește- FINALIZATĂ
Lãng mạnElizabeth White,fiica renumitului om de afaceri,Ronald White,consideră că viața ei este distrusă atunci când tatăl ei decide mutarea din New York în Seattle. Pasionată de justiție,Eliza visează să fie admisă la Universitatea Harvard. Derek Black...