-CE!?!?CUM ADICA VEI STA CU EL IN CASA?
-Shhhhtt,Alessa!ii spun mana peste gura sa taca.
-Taica-tu s-a lovit la cap?Stie cu cine te-a lasat in casa pentru 2 saptamani?
-Nu stie nimic,doar ca suntem colegi la liceu.I-am raspuns ridicand din umeri.
-De ce nu i-ai spus?
-Îi stricam tot parteneriatul. Nu puteam fi atat de egoista.Tata iubeste ceea ce face si nu vreau sa atentez la fericirea lui.Merita sa fie fericit.
-Dar cu fericirea ta cum rămâne?
-Eu sunt fericita atat cat timp el este fericit! I-am zambit Alessandrei.
-Haide,trebuie să mergem la psihologie. Ai facut proiectul cu Liam?am intrebat-o.
-L-am facut singura si voi spune ca l-am facut impreuna.Nu sunt atat de nesimtita.spune dându-și ochii peste cap.
-Recunoaste,Alessandra! Ii spun razand.
-Ce sa recunosc?ma intreaba surprinsa
-iti place de Liam!ii raspund
-Șhhhtt! Incepe sa rada. Poate doar putin,este un tip frumos,are insa un defect. Black!Spune facand semn catre poarta liceului ca se apropie de liceu.
-Ce face Derek atat de gresit,Alessandra?o intreb.
-Inca mai intrebi asta dupa episodul de ieri?
-Sigur a zis si Dominic ceva!
-Eliza,știi când nu vezi adevarata față a unui monstru?
Am dat din cap negativ privind-o nedumerita.
-Când ajungi să te indrăgostești de acel monstru!Haide,intarziem!a spus ridicandu-se de pe banca.
Cuvintele Alessandrei rasunau in capul meu.Oare chiar mă indragosteam de Derek?Nu,îl uram! Dar de ce atunci cand il vedeam inima mea parca voia sa imi sara din piept si sa alerge catre a lui?Da,stiu,suna prea filozofic,dar fix asta era sentimentul pe care il aveam atunci cand il vedeam.
Am intrat in clasa si m-am asezat langa Alessa,clasa era pe jumatate plina.Derek nu isi facuse inca aparitia si tare frica imi era ca va trebui sa prezint singura porcaria asta de proiect despre comportamentul agresiv.Ironic,nu?Facusem un proiect despre colegul meu de proiect.
Profesoara a inceput sa strige din perechi,incepand prezentarile.Cand voia sa strige echipa mea cu Derek,a fost intrerupta de o ciocanitura in usa:
-Intra!
Usa s-a deschis si a intrat Derek,putin cam ravasit:
-Imi cer scuze,doamna Andersson,nu mi-a sunat alarma. A spus inchizand usa.
-E in regula,Derek! Chiar acum voiam sa va strig pe tine si Eliza.
Inima mea a inceput sa bata din ce in ce mai tare,facand contact vizual cu el.M-am ridicat din banca si am iesit in fata clasei,asteptata de Derek si de profesoara.
-Despre ce ati scris,dragilor? Intreaba profesoara.
-Comportamentul agresiv! Am raspuns hotarata,raspuns ce i-a cauzat lui Derek un mic raset. Semn ca se prinsese catre cine facusem referire.
-Foarte interesant! Va ascultam!a raspuns profesoara zambind.
-Agresivitatea reprezintă o formă de comportament orientat în sens distructiv, care poate cauza prejudicii de natură fizică sau morală altor persoane. Comportamentul agresiv poate avea de-a face cu o tulburare psihică, dar poate fi și consecința unei boli fizice.
CITEȘTI
Demonul din Seattle- VOL.1 Pasiunea îi unește- FINALIZATĂ
Lãng mạnElizabeth White,fiica renumitului om de afaceri,Ronald White,consideră că viața ei este distrusă atunci când tatăl ei decide mutarea din New York în Seattle. Pasionată de justiție,Eliza visează să fie admisă la Universitatea Harvard. Derek Black...