Capitolul 15- Secretele ies la iveală

1.9K 167 30
                                    

Următoarea dimineață m-am trezit cu o durere de cap insuportabilă. M-am întins către noptieră să iau telefonul, m-am uitat la ceas.

La dracu! Era 8:30 și eu eram încă în pijamale,nici de cum la liceu. M-am ridicat rapid m-am repezit către ușă și am tras de ea, dar am picat în fund. Uitasem ca o încuiasem seara precedentă. Am descuiat ușa și m-am îndreptat către baie,am făcut un duș rapid, rutina de dimineață și m-a grăbit inapoi in camera. Am luat o fustă creion, neagră, o helancă neagră, un palton alb și în picioare o pereche de cizme cu toc cui, peste genunchi.


Am coborât încet la parter, sperând să nu mă întâlnesc cu Derek. Am ieșit pe faleză și mare mi-a fost mirarea când am văzut un cal negru lângă mașina mea, păscând pe gazonul din fața casei. M-am apropiat încet de el și i-am întins mâna pentru a mă mirosi, calul și-a dus botul în interiorul palmei mele, semn că mă lasă să îl ating:

-Cine te-a pierdut, frumosule? Îl întreb privindu-l fascinată. Era un cal negru, cu o coamă lungă, deasă, până în pământ. Strălucea atât de frumos în lumina soarelui.

-Nu s-a pierdut! Tocmai și-a găsit stăpâna! Aud o voce din spatele
meu ce mă face să încremenesc. Mă întorc fulgerător către el și spun:

-Cum adică? Îl întreb pe Derek cu o sprânceană ridicată.

-E al tău, Eliza! Spune zâmbind cald. Mi-ai spus ca ți-ai dorit mereu sa ai un cal, dar Ronald nu te-a lăsat.

-Mi-ai adus un cal? Îl întreb clipind rapid

-Asta ți-ai dorit! Spune zâmbind

-Unde o să îl țin, Derek?! Îl întreb șocată.

-Vă stă la una dintre fermele noastre, iar de câte ori vrei să te duci să îl vezi sau să îl călărești, te poți duce. Indiferent de zi și de oră! Spune apropiindu-se de mine.

-Derek, ce tot facem noi aici?! Ne jucăm de-a șoarecele și pisica? Îl întreb enervată

-Nu, Eliza! E chi- nu apuca să termine ceea ce are de spus fiindcă îi sună telefonul:

-Da, Liam! Vii și mă iei de acasă! Spune după care închide.

-Derek, am întârziat la liceu! Trebuie să plec.

-Atunci haide să mergem împreună! Și eu am întârziat.

-Nu crezi ca ai uitat ceva? Îl întreb bătând din picior.

-Telefon am, chei am, nu, nu am uitat! Spune convins.

-Calul, Derek! Calul! Ce facem cu el? Îl lăsăm aici? Îl întreb ridicând tonul.

-Aaaa, calul! Sun băieții să vină să îl ia și să îl ducă la fermă! Nu îți face griji, iubito!

-Derek, dacă mă mai numești "Iubito" îți jur ca te bag cu capul în tomberonul ăla! Făcând semn cu mâna către tomberonul din fața garajului.

-Păi nu ești tu iubita mea?

-Nu! Mergi sau nu la liceu? Spun îndreptându-mă către mașină. Același Mustang Shelby.

-Văd ca a început să îți placă Mustangul. Spune amuzat urcându-se în mașină.

-Mereu mi-a plăcut Mustang! Spun făcând același lucru.

-Eliza, legat de aseară...

Îl întrerup:

-Nu vreau să vorbim despre asta!

-Vreau să îmi cer scuze pentru tot! Și pentru ca te-am subestimat, dar și pentru ceea ce s-a întâmplat în mașină. M-a luat valul când te-am văzut deasupra mea. Nu știu ce îmi faci, Eliza!

Demonul din Seattle- VOL.1 Pasiunea îi unește- FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum