Dimineața următoare,tata era deja plecat la firma,însa îl trimisese din nou pe Zac să mă ducă la liceu.Super,iar voi atrage atenția asupra mea pentru că Zac luase de această dată un Range Rover Evoque,negru.
Ajunși în curtea liceului,am realizat că era plină-ochi si brusc mă apucase anxietatea,Zac a coborât de la volan și a venit la portiera mea,deschizând-o,nu aveam chef să fac o scenă așa că doar i-am zambit și i-am mulțumit.
-Domnișoară,mă anunțați când terminați orele.A spus după care s-a urcat la volanul mașinii și a părăsit curtea liceului.
Măcar nu îmi mai spusese "Domnișoara White",măcar atât. Imediat după ce a plecat Zac i-am căutat pe prietenii mei cu privire și i-am zărit la o masă în apropierea intrării liceului.
M-am îndreptat spre ei.Deodată am auzit ambalatul unor motoare al naiba de puternice,iar când m-am întors am vazut pe poarta liceului intrând un G63,un Hummer,un Range Rover exact ca al tatei și in cele din urmă un Mustang,negru,același Mustang de ieri.
M-am întors imediat și m-am îndreptat spre prietenii mei.
-Buna!i-am salutat,iar ei mi-au raspuns la salut zambitori.
-Măi,măăiii,uite cine ne-a păcălit ca nu este la fel vedetele liceului.A spus Elliot amuzat.
-Las-o în pace,dobitocule! A sărit Alessandra în apărarea mea.
-Mulțumesc,Alessandra!Uite, ăsta e motivul pentru care nu am zis nimic,arătând spre Elliot amuzata.
-Lasa-l in pace,e invidios,viseaza masina aia de 4 ani.Spuse Kay sorbind din cafea.
-Si o voi avea,Kay! Se aprinse și Elliot.
-Sunt sigur,Elliot!
-Alo!Nu Elliot era subiectul aici,ci Eliza.spuse Ivy. Deciiii,cine ești,domnișoară?
-Sunt Eliza,nu se schimba nimic.Am raspuns simplu.
-Eliza,ai aparut în două zile cu două masini diferite și toate al naiba de scumpe.Tatal tau e mafiot cumva? Intreaba Kay extrem de serios,iar pe mine,Alessandra si Ivy ne-a bufnit rasul:
-Nu,Kay,tata nu este mafiot,este om de afaceri.Am spus simplu și amuzată în același timp.
-Vreau si eu asa afaceri.Spuse Elliot privind visător.
-Gata cu vorbaraia,trebuie să mergem la cursuri,Spuse Kay.
-Distrugi tot ce e interesant,se bosumflă Ivy.
-Dar nu e nimic interesant,sunt aceeași fată pe care ați cunoscut-o ieri,am spus dându-mi ochii peste cap.
-Uite,ăsta e semn de superioritate,arată amenințător Elliot către mine.
-Mai arată așa o singură dată,Elliot,iar mâna îți va fi acordeon,l-am avertizat serioasa,ceilati abținuandu-se să nu râdă,iar Elliot devenise alb ca varul.
Orele au decurs normal,astăzi avusesem toți cam aceleași ore,mai puțin ultima atunci când Ivy și Kay au avut istorie,iar eu,Alessandra și Elliot engleză.După terminarea orelor ne-am întalnit cu toții în fața liceului,iar Kay a venit cu ideea unei ieșiri,însă Ivy avea ceva treabă,Elliot întârzia deja la muncă,doar Alessandra i-a acceptat invitația și au insistat să merg și eu.
-Haideți odată,fetelor! Sunt lihnit! Spuse Kay frecându-și abdomenul,pentru că burta nu pot spune ca avea,era țiplă.
-Kay,dacă foamea ar fi o boală,tu ai muri primul! Îi răspunse Alessandra mergând lângă mine,în spatele lui.
CITEȘTI
Demonul din Seattle- VOL.1 Pasiunea îi unește- FINALIZATĂ
DragosteElizabeth White,fiica renumitului om de afaceri,Ronald White,consideră că viața ei este distrusă atunci când tatăl ei decide mutarea din New York în Seattle. Pasionată de justiție,Eliza visează să fie admisă la Universitatea Harvard. Derek Black...