27.

6.7K 379 39
                                    

Merhaba👋🏻
Yine ben😇
Nasılsınız umarım iyisinizdir ben iyiyim⭐️
Bana destek olmak için yorum yapmayı ve oy vermeyi lütfen unutmayın😽
8. sınıf olduğum için bölümleri kısa ama sıklık ile yayınlamaya çalışıyorum 👑
Sizi seviyorum 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
İyi okumalar🩷
Medya:The Girl And The Dreamcatcher-Glowing in The Dark❤️

.

Ayağa hızlı bir hareketle kalktığımda namlusu beni gösteren silahı tutan eli büküp silahı yere düşürdüm.
Karşımda iri yarı üç adam bana doğru gelince önde olanı ondan küçük olmamın avantajlarını kullanarak bitirmiştim.

Kalan ikisi aynı anda gelince soluklanıp yumruğumu diğerine göre uzun olan korumanın yüzüne çaktım. Yumruğu yiyen birkaç saniyelik afallarken hiç dokunmadığımın ayağına sert bir tekme vurmuştum.

Adamdan acı dolu çıkan sesin ardından yakınındaki ayak sesini duyunca arkamdaki adamada tekme savurmuş birinin boynunu kırıp diğerinde de aynı şeyi yapmak için dövüşmeye devam etmiştim.

Yerde yatan ölü itlere bakıp ayağa kalktığımda nefesimi düzene sokup aldığım dosyalar ile kapıya yürüdüm. Ben açmadan açılan kapı ve içeri giren tim ile polisler.

Bir anda bana sıkıca sarılan bedenle durdum. Şaşırmıştım,barut kokan bedenin kokusunu daha fazla içime çektiğimde Araf'la sarılmayı bırakmıştık.

- 1 GÜN SONRA -

"0 komutanım"dedim

Birçok asker şınav çekmeyi bırakmıştı. Görevden döneli bir gün olmuştu ve tugaydaki tüm askerler ile Albay'ın devam eden içtimasına kurban gidiyorduk.

Ben alışık olduğum için iyi durumdaydım ama teker teker bırakan askerler için aynı cümleyi kuramazdım. Buradaki çoğu askerin normal şartta bu kadar şınav çekebileceğini kanıtlardım fakat 100 tur koşudan sonra çoğu için bu mümkün olmamıştı.

Albay "Rahat,barfiks demirlerinde yerlerinizi alın"dedi.

Sadece timim,Ege'nin timi ve Kıdemli Yüzbaşı Ular kalmıştık. Diğer askerlerin teker teker bırakması beni sinir etsede dikkatimi dağıtmadan devam ettim.

Demirlerde yerlerimizi aldığımızda Albay'ın 'Başla' komutu ile başlamıştık.

Yaklaşık 4-5 saattir olduğumuz içtima sabahın 6'sında başlamıştı. İçtimanın ilk 3 saati donarken hava değişmiş Albay'ın emri ile görevli askerlerin ıslattığı kıyafetlerimiz kurumuştu ve biz sıcakta kavruluyoruz.

Daha fazla dayanamayıp bırakan askerlerime öldürücü bakışlarımı atıp devam ettim. Git gide azalmıştık ve bu Albay'ın bize daha fazla yüklenmesine sebeb olmuştu. Ege'de ellerini demirden çekip yere ayak bastığında sadece Ege'nin timinin tim komutanı Yüzbaşı Murat,ben,Araf ve Ular kalmıştık.

Murat Yüzbaşının bırakmasından bir süre sonra bırakan Araf'a baktım. Benden çekeceği vardı.

Albay "Remzi Yüzbaşıların ayağına ağırlık tak ayakları uyuşmuştur mazallah"dedi

Kazamız mübarek olsun

Takın ağırlıklar haraketimizi kısıtlarken tüm tugayın bizi izlediğinin farkındaydım. Yakında tugaya şehit gelen Binbaşı'nın yerine yeni bir Binbaşı gelecekti bu yüzden muhtemelen bu işkenceyi bir kez daha çekicektik Albay yeni gelen kıdemli askerleri tanımak için içtima yaptırırken buradaki askerleri de unutmuyordu bu içtima benim ve Araf'ın gelmesi şerefindeydi.

Ular'ın bırakması ile derin bir nefes aldım. Bırakmayacaktım,çekebildiğim kadar çekecektim. Tüm askerler muhtemelen Ular'ın kazanacağını düşünüyordu. Bunu Ular'ın bırakması ile kulağıma gelen seslerden anlamak zor değildi.

Albay benim iyi olmasam bile sonuna kadar çekeceğimi anlamış olmalı ki

Albay "Rahat asker,temizlen ve odama gel"dedi.

Demirleri bırakıp Albay'ın karşısında dik durdum ve yüksek sesim ile konuştum.

"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM"dedim

Albay'ın içeri girmesi ile derin bir nefes almadan askerlere bakış atıp bende içeri girmiş ve odama geçmiştim.

Suyun altında ıslanan bedenimin rahatladığını hissederken duştan çıkıp giyindim ve saçımı kurutup sıkı bir at kuyruğu modelinde topladım.

Odadan çıkıp Albay postasının yanına geldiğimde Albay postası beni görüp tekmil vermiş ardındanda konuşmuştu.

AP "Albaya haber vereyim mi Komutanım"dedi

"Ver aslanım"dedim

Albay Postasının uzaklaşması ile telefonuma gelen bildirimi umursamadan Albay Postasının gelmesinin bekledim.

Albay Postasının girebileceğimi söylemesi ile kapıyı çalıp aldığım olumlu cevapla içeri girdiğimde tekmil verdim.

"KIDEMLİ YÜZBAŞI İDİL ADA ŞİMŞEK/MARDİN/EMRET KOMUTANIM"dedim

Albay "Rahat asker geç otur, bu bir emirdir"dedi

Oturduğumda konuşmaya başladı.

Albay "Abin ve üçüzlerin bugün iki saat sonra tugayda işlerine başlıyorlar.Yeni gelen Binbaşı'da yarın gelicek"dedi.

Kafamı salladığımda konuşmaya başladı.

Albay "Binbaşı ve kardeşlerinle senin ilgilenmemi istiyorum asker"dedi

"Emredersiniz komutanım"dedim

Albay "Çıkabilirsin asker"dedi

Odadan çıkıp kendi odama geldiğimde biyolojiklerin gelmesini beklerken masa başı birikmiş işlerimi yapmaya başladım...

.

Merhaba👋🏻
Yine ben🩷
Nasılsınız umarım iyisinizdir ben iyiyim 💋
İki kere ard arda bölüm atmam şaka mudur?
Bana destek olmak için yorum yapmayı ve oy vermeyi lütfen unutmayın 🖤
8. sınıf olduğum için bölümleri kısa ama sıklık ile yayınlamaya çalışıyorum ⭐️
678 Kelime😇
Sizi seviyorum❤️
Yakında yeni bölüm atmaya çalışacağım 😽
Görüşmek dileğiyle 👑
Hoşçakalın👋🏻

Kod Adı:ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin