"şehmuz abi"
"ne oldu erman"
"abi 17-18 yaşlarında iki tane çocuk seni görmek istiyor"
"çağır gelsinler bakalım. öğrenelim karın ağrılarını"
içeri giren tertemiz pasparlak iki genci görünce şaşırdı mafya şehmuz. tipleri asla beklediği gibi değildi. daha belalı, sevimsiz çocuklar bekliyordu dürüst olmak gerekirse.
böyle ortamlara da ilk defa girdikleri barizdi. ikisi de eşek sikmiş gibi korkuyordu. vücutları da tir tir titriyordu.
"gelin çocuklar"
minho ne kadar korksa da soğuk mizacı sayesinde çok da belli etmiyordu. ama jisung.. jisunga dokunsanız ağlardı.
içeri girip yan yana dikildi ikili. mafya şehmuz rahatını bozma gereği duyup ayağa kalktı ve ikisinin önünde dikildi.
"abim önce bir elini öpeyim"
"eksik olma gerek yok"
"yok olur mu bırak öpeyim"
"LAN BIRAK"
minhonun arkasında küçüldü jisung. korkudan sadece göz ucuyla bakıyordu.
"jisung sesini kes ve sadece rahat dur"
dişlerinin arasından konuştu minho."oturun"
ikili koltuğa oturdu ve şehmuzun komutunu bekledi.
"öncelikle siz kimsiniz, necisiniz"
"abi biz bi belalının ya da zenginin oğlu değiliz. alacağımız ya da mevzumuz da yok. biz sadece müdürünün bilgisayarını kırmış ve yediği haltı düzeltmeye çalışan iki gerizekalıyız. başımıza böyle bir olay gelince de aklımıza sen geldin. bize yardım edebilir misin"
"evet abi senden borç istemeye geldik biz"
yan gözle jisunga baktı. onu hiç sevmemişti. minhoya döndü. derin bir nefes alıp konuşmaya başladı şehmuz.
"evet delikanlı sen iyi birine benziyorsun. yardım ederim amaa benim de bu durumdan bir payım olmalı değil mi? faiziyle paramı alırım ve tabii ki de bu borcun bir süresi var"
"abi biz elimizdekileri satarız bir de çalışırsak bize 1 ay vermen yeterli parayı bulmamız için"
"tamam ama eğer 1 ay içinde param elime ulaşmazsa.."
eliyle silah yapıp gence doğrulttu.
"bang"
"t-tamam abi b-biz anladık. sen hiç merak etme biz halledeceğiz"
şehmuz adamını arayıp parayı ayarlamasını söyledi.
"aşağı kata inin, paranızı verecekler"
"tamamdır abim. iyi ki varsın çok sağol"
"abi" seslendi jisung.
"ne oldu"
"öpmeyeyim mi elini"
🐸👒🍀🧚🏼
la casa de grup
jisung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
perfection • minsung
Fanficeğer dünya kusursuz insanları barındıracak kadar mükemmel olsaydı, narsist romeonun juliete aşkla bakacak gözleri olur muydu? texting+düzyazı ⚠️mizah altı trajedi içerir ⚠️küfür ve argo