BÖLÜM 1[Eyvallah]

180 7 20
                                    

Selamlarrr
Yıllar sonda yeni bir kurgu ile karşınızdayımm
Güzel gideceğini umuyorum
Sizden istediğim bol bol yorum yapıp fikirlerinizi ve düşüncelerinizi benimle paylaşmak..

- Öncelikle uzun zaman sonra yazdığım için yazım yanlışları gözümden kaçmış olabilir. Lütfen kusura bakmayın.

- Kurguda geçen mekanlar ve kuruluşlar tamamen hayal ürünüdür.

- Ben hem okuyucu hem Yazıcıyım başka bir kitaptan bir iki küçük söz geçebilir. Siz anlarsınız zaten.

- Ağır küfür içerir.

- Yazım dilim konuya göre basit kaçabilir.(Zaten basit) İki şey yüzünden bu şekilde.
Edebiyat yapmayı sevmem ve ilerdeki kurgularım için bu kitap bir deneme.
Eğer yazım dilim gelişirse başka kurgularla da karşınızda olacağım.

-Bu benim konusu güzel(şüpheli)ama yazım dili bakımından kötü yayınladığım beşinci kitabım.

Başlama tarihinizi bırakabilirsiniz...

10/02/2024

Herkes için zamanın durduğu ve hiç devam etmemesi hatta olmamış sayılmasının en iyi olduğu, unutulması gereken zamanlar vardır.

Bu zamanlar, benim için beş yaşında başladı.

Ben Manolya Karaçelik, orospu çocukları ile mücadele vakfının başkanlarındanım. En çok yaptığımız işlem kafalarına sıkmak yada göt deliklerine nişan almak.

Evet.
Ben bir askerim.
Kıdemli Üsteğmen Manolya Karaçelik.

Toprak timinin bir askeriyim.. İnadım yüzünden Türkiye de olmayanı olduranlardanım. Çünkü taşını toprağını yaladığım canım ülkemin içindeki, soysuz itler sağ olsun, kadınlarımız hor görülmekte.

Okumak senin neyine?
Otur evinde aşını pişir.
Kocana hizmet et.
Çocuk doğurmak senin asıl görevin.

Siktir lan

Ben ve benim gibi canını dişine takan hemcinslerim, siz ortalıkta yarak sallayarak bunları dediğiniz diye bunları yapacak değildik.

Çünkü biz çok daha iyilerine layığız.

SLAYYYYYY BİTCHHHH GOOO GİRLLLLLLL AMMA FİYAKALI KONUŞTUN HE, GAZA GELDİM AMK. NERDE BENİM SİLAHİM?? NERDESİN ANNEMMM!!!

Derin bir nefes alarak, önümdeki kutuyu ayağımla ileri ittim. Sıkılmıştım artık yeter. "Eylül NERDESİN SEN GETİRME BENİ ORAYA! TOPLA ODANI. HADİ GİDECEĞİZ BİRAZDAN" yerdek kutuyu kaldırırken kapıdan içeri Eylül girdi.

"Bak annoşum BAK sultanım ben o kutuları kaldıramıyorum. şöööyyleee Dalyan gibi bir biscolata errrrkeği olsa, güzel olurdu uğraşmazdık." Eylül'ün yanından geçip kutuyu içeri giren adam uzattıktan sonra akılsız kızıma dönerek "Bak kızım BAK bebeğim kutuları sen taşı diye taşımacı şirketi ile anlaşmadık. Yahu sadece eşyaları toplayacaksın" ellerimi belime koyup ona doğru bir adım attım.

"Annoşum ben kocaya kaçıyorum hadi sana kolay gelsinnnn" yanımdan geçerken kıçına bir şaplak attım "bok bulursun sen koca felan, ben bulamadım sana ne oluyor?"

MANOLYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin