Prolog

220 10 1
                                    

Hej mam na imię Veronika znajomi mnie nazywają Roni ponieważ wiedzą że nie lubię swojego imienia. Mam 3 siostry biologiczne co oznacza że każda ma innego ojca no dobra prawie każda ponieważ Nikol i Wiktoria mają jednego zato ja i Patricia mamy innych ojców wiem trochę skomplikowane i zagmatwane ale w końcu takie jest życie. Ja z moim ojcem nie mam kontaktu przez 12 lat odszedł gdy miałam 3 lata i ledwo co go pamiętam . Aktualnie mam 15 lat jestem dość niska ponieważ mam 170 cm wzrostu.Mam długie brązowe falowane  włosy i zielono - szare oczy jestem dość szczupła. Jeśli chodzi o charakter jestem bardzo szaloną i nie noralna dziewczyna lubiącą się wygłupiać, czasami jestem cicha ale również trzymam ludzi na dystans bo boję się że mnie zranią.Jestem człowiekiem ale moje przeczucie mówi mi że wcale tak nie jest pewnie dlatego że Jestem fanką książek o wilkołaków i dość sporo o nich wiem pewnie. Dlatego czasami myślę że jestem jedną z nich  .Ciągle zadaję sobie pytanie czemu akurat wilkołaki ale niestety nie znam odpowiedzi na to może dlatego że mają niezwykłe życie ponieważ są szybsi, silniejsi i potrafią się zmieniać sama bym tak chciała. W tym roku skończyłam 8 klasę co oznacza że idę do szkoły ponad podstawowej. Mama mówi żebym poszła do techników zato ja upieram się nad liceum ponieważ chciałam iść na prawo. Jednak udało mi się ją przekonać .W takich chwilach chciałam bym pogadać z tatą i go przytulić oraz pogadać by namówił mamę żeby się zgodziła. Nie wiem czy wam mówiłam lecz moja mama i mój tata przez 2 lata prowadzą sprawę w sądzie nad przyjęciem praw rodzicielskich. Chciałam bym mnieć kontakt z ojcem chociaż chwilami jestem zła że mnie zostawił a momentami by go potrzebowała pamiętam że jego ostatnimi słowami które powiedział  że jest niebezpieczny dla mnie i że mnie kocha co mnie trochę zmartwiło ale byłam mała i te słowa zostały mi do teraz w głowie. Za to moje relacje z mamą nie są zbyt najlepsze ale jakoś się z nią dogaduje. Jeśli chodzi o moją mamę to jest dietetykiem i prowadzi ludzi by mogli schudnąć. Co mnie wkurza czasami ponieważ zamawia tyle suplementów diety i tyle tego wszystkiego że co chwilę ktoś przychodzi do naszego domu i odbiera suplementy . Co chwilę ja albo siostry chodzimy do paczkomatu by odebrać paczki na szczęście jest niedaleko i nie muszę daleko chodzić problemem są schody bo mieszkam w bloku na trzecim piętrze. Mój dom jest raczej mały ale mieścimy się w czwórkę . W moim domu jest jedną łazienka jak i kuchnia za to mamy dwa pokoje jeden od mojej mamy drugi mój i moich sióstr. Zawsze marzyłam o własnym pokoju z garderobą. Mój pokój jest w ciepłych kolorach ,ściany pokryte są kremowa farbą z brokatem a dodatki mamy białe. Moje życie jest raczej nudne ale nie takie złe. Za Niedługo miało się ciupke zmienić ponieważ idę do nowej szkoły w której mam nadzieję że będzie mi dobrze.

…………………………………………………

Przepraszam za błędy ale to moja pierwsza książka i mam nadzieję że wam się spodoba💋💋❤️❤️😍😍

Odszukaj przeznaczenie Tom 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz