Yazım yanlışı ve mantık hataları olabilir anlamadığınız yeri sorabilirsiniz.
***
Melissa Vargas
Üzerimdeki kadın, beni kesinlikle çıldırtmayı başarıyordu.
Boynumda yaptığı darbeler, vücuduma çarpan vücudu tansiyonumu iyice yükseltiyorken dudaklarım arasından kaçan inlemeleri tutamıyordum.
Hoşuna gidiyor olmalı ki dudakları yana doğru kıvrılıyor ve daha fazla baskı yapıyordu.
Başını iz kalacağından emin olduğum boynumdan kaldırdı ve parmakları içimde beni çıldırtırken, diğer eliyle çenemi kavrayarak dudaklarıma kapandı.
İsmini bile bilmediğim ama şuandan itibaren kölesi olabileceğim dudaklara zevkle karşılık verdim.
Hızla inip kalkan göğüslerime doğru indiğinde dudakları arasına aldı.
Hem göğüsümde yaptığı beni delirten haraketler, hem de altımdaki sızı ile bedenim kasılıyordu.
Uzun ve ince parmaklarını çıkartıp tekrar ve tekrar içime doğru itiyordu. Her içime girişinde yatakta daha da geriye doğru yaslanıyor ve daha yüksek sesle inliyordum.
Dudaklarını tekrar boynuma çıkaracağı sırada, tek elimle ensesini kavrayarak ani bir hareketle kendime doğru çekip, yattığım yerden doğruldum ve uzanmasını sağlayarak yerlerimizi değiştirdim.
Bacaklarımı iki yanında tutarak üzerine çıktığımda şaşkın bir kahkaha attı.
Sanırım yaptığım şey hoşuna gitmişti.
Bu sefer ben onun boynuna atılarak vahşice emmeye başladım.
Sanırım yarın ikimizde mosmor bir şekilde gezmek zorunda kalacaktık, ama umrum dışıydı.
Kulaklarımı dolduran hırıltılı inlemeleri beni aşağıya doğru çekmeyi başarıyordu.
Dilimi beyaz teninde gezdiriken eş zamanlı bacakları arasına geçerek onun bacaklarını iki yana ayırdım.
İntikam alacak şekilde iki parmağımıda içine götürdüğüm sırada derince inledi.
"Kimin nesi olduğunu bilmiyorum, ama bildiğim tek şey var, o da bana hayatımda yaşamadığım zevki yaşatmayı başarıyorsun"
İnlemeleri arasında konuştuğunda gururum okşanmıştı.
Parmaklarımı hızlandırdığımda dudaklarından çıkan inlemeler kulağıma bir melodi gibi gelirken, dudaklarımın kıvrılmasına sebep oluyordu.
Aklıma gelen şeyle sırıtarak dudaklarımı dudaklarına tekrar bastırdım ve sertçe öperken parmaklarımı tam aksi şekilde yavaşlattım.
"Hızlan"
Dudaklarımın üstüne söylediği şeyle güldüğümde, dediği şeyi asla yapmayacaktım.
"Buna ihtiyacım var, hadi"
Gözlerinin içine bakarak piç gülüşü atmaya devam ederken tek göğüsümü sıkmasıyla bir küfür savurmuştum.
Az önce yaptığımın iki katı hızlı şekilde içinde git gel yaparken, memnun bir şekilde alt dudağını dişleri arasına aldı.
Dudakalrım göğüs ucuna kapanırken bir yandan da boştaki elimle klitorisinde çizdiğim daireler ondan yüksek sesli bir inleme duymamı sağladı.
Bir kaç saniye sonra elime menilerini bıraktığında, büyük bir iştahla yutmuştum.
Kararmış gözleriyle yüzüme baktı ve tekrar yerimizi değişerek beni altına aldı.
Bu defa eğilerek kilotrisime diliyle baskı yapıyor, beni yine çıldırtıyordu. Uzun dili boşluğumu dolduruken yüksek sesle inledim.
Yaptığı baskılar karşısında daha fazla dayanamaycaktım. Bacaklarım titremeye başlamıştı.
Ellerimi kısa ve yumuşak saçlarına götürerek daha fazla kendime bastırdım. Adını bile bilmediğim, hayatımda ilk kez gördüğüm bir kadın bana o kadar haz veriyordu ki, bu anı sonsuza kadar devam ettirebilirdim.
Diliyle tekrar üste doğru çıkarttığında zevk noktamı bulmuştu bile, oraya baskı yaparken yine o bir gecede hastası olduğum parmaklarını içime doğru götürdü.
Tek eli bel kıvrımımı okşarken bir yandan da parmaklarıyla işini yapıyordu. Gelmeme çok az kalmıştı, inlemelerim odayı doldururken parmaklarının bir anda yavaşlamasıyla intikam istediğini anladım.
"Hı- hızlan"
Parmakları aynı yavaş tempoyla devam etti.
"Lütfen"
Gözleri gözlerim bulduğunda ismini bile bilmediğim kıza, şimdi de ben hızlanması için yalvarıyordum.
Zevkle dudakları kıvrılırken dilini dudaklarında gezdirdi ve parmaklarını hızlandırdı.
Zevkten gözlerim kayarken yüksek sesle inleyerek gelmiştim. Sıcak dudaklarıyla temizleyerek tekrar dudaklarımızı birleştirdi. Omuzlarından iterek doğrulmasını sağladığım sırada kucağına çıktım.
Avuçlarım yüzünü kaplarken onun elleri belimdeydi. Tutkuyla öpüşürken aynı zamanda kendimi ona sürtüyordum. Dudaklarıma doğru inlediğinde belimin iki kenarında olan ellerini sıktı, refleks olarak biraz yukarıya doğru kalktım ve tekrar oturdum sert bir şekilde, tam üstüne.
Tüm gece, odanın duvarları zevk dolu seslerimizi yutmuştu. Şimdi ikimizde yorgunluktan bitmiş bir biçimde uzanıyorduk ve artık gözlerim kapanmaya başlıyordu...
*****
Evet yeni kurguyla geldimm
Herkes You don't own me'ye yb beklerken bunu yaptim evet, ama bence hepiniz halinizden memnunsunuz çok çılgın bir başlangıç oldu.
Bu arada bu bir iş birliği kitabıdır.
Kitabı @melemofc ile birlikte yazıyoruz, eğer onun da kitaplarına oy verirseniz yb daha çabuk gelecektir.
Evet oy sınırı 20 canlar öpüldünüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒉𝒂𝒎𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔
Romance"𝑵𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒎𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍?" "𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐..."