Eleven

385 33 15
                                    

Yazım yanlışı ve mantık hataları olabilir anlamadığınız yeri sorabilirsiniz

***

Ebrar Karakurt

Otelden ayrıldığımızda kiraladığımız bir kaç araba şeklinde gideceğimiz için ayrılmıştık.

Zeze tabi ki de benle geliyordu, başka türlüsü de olamazdı zaten.

"Ben mi kullanıyorum?"

Zehra mırıldanarak evet dediğinde sürücü koltuğuna geçtim.

Elif'ler çoktan yola çıkmıştı bile.

"Hadi hala oturamadınız mı?"

Nihayet yerleştiklerinde arkada Zehra, İlkin ve Stysiak oturmuştu.

Mile de yanıma geçince gülümsedim ve güzel bir şarkı da açarak keyifli bir yolculuğa doğru yola çıktık.

Sıcak olduğu için tüm camları açmıştım ve ılık havanın yüzümüze çarpması eşliğinde şarkıyı birlikte söylemeye başladık.

"Ay çok eğleneceğiiiz"

Zehra duymamız için bağırdığında diğerleride ona katılarak onaylamıştı.

Önde Elif'leri görünce aklıma gelen sinsi planla "sıkı tutunun" dedim ve hızımı artırdım.

Fazla boş olmayan yolda sağ tarafta boşluk bulunca oraya doğru direksiyonu kırdım ve onlarla yan yana geldiğimizde açık camın olduğu yere yasladığım elimi kaldırarak sırıttım.

Elif isteğimi anlamış olucak ki, oda sırıttı. Kolumu yasladığım yerden çekerek direksiyona daha sıkı tutundum ve hızımı daha fazla artırarak bir nevi girdiğimiz yarışı kazanmak için zevkle onların önüne tek hamlede geçerek gaza daha fazla bastım.

Dikiz aynasından arkaya bakan kızlar gülmeye başladığında

"Çok hızlı ve kolay oldu ama, eğlenemedik"

"Bencede, öndeki tüm arabalara makas atsana Ebrar"

Zehra yine bağırmaya başladığında

"Saçmalama kızım o kadarda değil zaten kızların hepsi bizden arkada kaldı ilk biz yetişiriz"

Ofladığında bir şey demedim ve devam ettim.

***

Otele ulaştığımızda arabayı park ederek kızların inmesini bekledim.

Hepsi inince bende inerek bagaja yüklediğimiz eşyaları aldık ve diğerlerini beklemeden hemen otele geçtik.

Ardımda kalan ve bavulunu sürükleyerek taşıyan Mile'ye döndüm.

Bir insan nasıl her şekilde çekici olabilir anlayamıyorum.

Gözündeki güneş gözlüğünü saçlarına doğru kaldırdı ve yanımıza, yani resepsyon kısmına geldi.

Hızla kızlara dönerek "ikişer ikişer kalalım"

Dediğimde onaylamışlardı.

"Ee peki kim kimle kalıcak?"

İlkinin sorduğu soruya direkt olarak Mile demek isterdim ama garip çıkar mıydı acaba diye de düşünmüyor değildim.

"Ben Ebrar ile kalırım"

Şaşkın bir şekilde Mile'ye döndüğümde bunu söylemesini asla beklemiyordum.

Resepsyondaki kadın bize oda kartlarını verince diğer kızlarda içeriye giriş yapmıştı.

𝑺𝒉𝒂𝒎𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin