Yazım yanlışı ve mantık hataları olabilir anlamadığınız yeri sorabilirsiniz.
***
Ebrar Karakurt
Yedekte beklerken bir yandan da pür dikkat maçı takip ediyordum.
karşı takımın servisi kullanmasıyla İlkin karşılayarak topu Elif'e yollamıştı.
Elif'in pasıyla top Mile'ye geldiğinde Mile hızla yükseldi ve sertçe vurdu.
Top ikili bloktan kurtularak yerle buluştuğunda Mile'nin sevinç dolu gözleri bir süre etrafta gezindi.
Gözleri yedekteki beni bulduğunda, saniye gibi kısa bir süre gülümsedi ve tekrar kızlara dönerek sarıldı.
Sonra da ben gözümü bile kırpmadan onu izlerken servis için yerine geçti.
Hakemin düdüğünü beklerken bir yandan da topu elinde döndüyordu.
Bir kaç saniyeliğine başını hafifçe bana doğru döndürdüğünde gülümsedi ve göz kırparak geri önüne döndü.
Hakem düdüğünü çaldığında Mile gayet rahat şekilde sert bir smaç servisi kullandı.
Top karşı takım liberosundan sekerek hızla sahaya düştüğünde, diğer herkes gibi ayağa kalkarak bağırdım.
"MİLE ACE!"
Mile gülerek kızlara sarıldıktan sonra tekrardan servis için yerine geçeceği sırada, karşı takımın mola istemesiyle durdu ve kızlarla birlikte buraya doğru geldi.
Set sayısındaydık bu yüzden hızımızı kesmeye çalışmışlardı.
Mile bir yandan koçu dinleyerek suyunu içtikten sonra, molanın bitmesiyle tekrar servis için ilerledi.
Hakemin düdüğü ile topu birkaç kez sektirip servisi kullandığında, top hızla karşı takım tarafından karşılandı.
Karşı pasörün plasesini kurtaran Gizem abla ve Elif'in pası ile topun İlkin'e yönlendiğinde, İlkin'in smacı ikili blok karşısında etkisiz kaldı.
İlkin kenara geçerken koçun mola isteyerek,
"Ebrar hadi" diye seslenmesiyle üzerimdeki Sweati çıkartarak ısınmak için sahaya ilerledim.
Çabucak ısınmak için bir kaç hareket yaparken elindeki havluyla ensesini kurulayan Mile, sahaya yürüyerek bana doğru geldi.
Çakmam için elini havaya doğru kaldırdığında sertçe çakarak güldüm.
Tekrar oyuna başladığımızda bu sefer İlkin'in yerine smaçör mevkisinde oynuyordum.
***
Son sete geldiğimizde karşı takımın servisini karşılayarak topu yükselttim.
Elif mükemmel bir pas vererek topu tekrardan bana yönelttiğinde hızla sıçrayarak rakip sahaya, boşluk gördüğüm yere doğru vurdum.
Rakip libero karşılamaya yeltendi fakat başarısız olmuştu ve böylece son setide almayı başarmıştık.
Herkes birbirine sarılırken gözüm Mile'yi aradı.
Ona doğru koştuğumda çaresizce gözlerime bakarak bir kaç adım geriledi ve burukça gülümsedi.
Doya doya sarılamayacağımı anladığımda, kolumu dostane bir tavırla omuzuna atarak kendime çektim ve sevinç çığlığı atarak zıplayan kızlara katıldık.
Zehra bir hamlede Mile'yi kendine çekerek sıkıca sarılmıştı.
Kahretsin ki bense sadece izleyebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒉𝒂𝒎𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔
Romance"𝑵𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒎𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍?" "𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐..."