Yazım yanlışı ve mantık hataları olabilir anlamadığınız yeri sorabilirsiniz
***
Melissa Vargas
Eve vardığımızda, içimden kendi kendime bu belaları nereden başıma açtığımla ilgili söylendiğimi belli etmeyerek kızları içeriye buyur ettim.
Onlar oturma odasında otururken mutfağa kaçmadan pardon gitmeden önce, daha yeni kahve içmiş olmamıza rağmen sordum.
"Kahve içer misiniz?"
"Olur valla aşkım"
"Bende içerim"
Onaylayarak mutfağa ilerledim ve kapsülleri kahve makinesine koyarken söylendim.
"Ne diye kaçtıkça beni buluyor ki?"
Tam o sırada içeri giren şahısla
"İti an çomağı hazırla" dememek için kendimle savaş veriyordum."Su alacaktım, bardaklarını nereye koyuyorsun?"
"Şuradaki dolapta"
Dünyanın en boş diyaloğunu gerçekleştirdiğimizde, elimle işaret ettiğim dolabı açarken bende kahveleri dolduyordum.
Musluğu açtığı seslerden belli oluyordu, saniyeler sonra kapattığında bu sefer adım sesleri yaklaşırken bardağı masaya bıraktı.
Doldurduğum fincanı kenara ittim ve diğerini aldım.
Yine aynı şeyi yaparak dibime kadar geldiğinde sıcak nefesini ensemde hissetmeme sebep oluyordu.
Nefe alış verişim hızlanırken kendime hakim olmaya çalışıyordum.
Tam o sırada derin bir nefes çekmesiyle yerimde donakaldım.
Beni mi kokluyordu o? Sanırım evet bunu yapıyordu...
"Hey nerde kaldınız"
içeriden bağıran Zehra'nın kurtarıcı sesini duyunca, yavaşca uzaklaştı ve mutfaktan çıktı.
Derin bir nefes verdiğimde diğer bardaklarıda doldurup salona döndüm.
Fincanları onlara uzattım ve bende oturdum.
"Dc falan mı oynasak?"
Zehra'yı onayladığımızda mutfağa gidip şişe alarak geri döndüm.
"Çeviriyorum" şişeyi sehpanın üzerinde orta hızda çevirdiğimde ucu ona denk gelmişti.
Bakışlarımı ona doğru kaldırdım ve sordum.
"Doğruluk mu cesaret mi?"
"Doğruluk"
Düşünmeye başladığımda, aklıma gerçekten merak ettiğim bir soru geldi.
"Daha önce kaç sevgilin oldu?"
"Sıfır"
Buna inanmamı mı bekliyordu?
"İnanmalı mıyım?" Zehra'ya bakarak söyledim.
Zehra koltukta doğruldu ve gülmeye başladı.
"Bu biraz çapkındır, tek gecelik takılıyor"
Ebrar yapay bir şekilde öksürerek Zehra'nın koluna dirseği ile sert olmayacak şekilde vurdu.
Zehra toparlamaya çalışarak ifadesini ciddileştirmeye çalışıyordu ama yapamadığı bir gerçekti.
"Yani işte tek gecelik dediğim tek gecelik değil de, bazen bir iki gün takılıyor sonra şey yapıy-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒉𝒂𝒎𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔
Romance"𝑵𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒎𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍?" "𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐..."