Four

373 38 18
                                    

Yazım yanlışı ve mantık hataları olabilir anlamadığınız yeri sorabilirsiniz

***

Ebrar Karakurt

Sabah adeta tanrıya ettiğim dualar kabul olmamış gibi birde gün içerisinde onu ikinci kez görecektim.

Hiç bir takım mesajına sevinmezdim normalde, hatta çoğuna gecikir veya hiç katılmazdım ama şimdi kendimi yarım saat erken hazırlanırken buluyordum.

Daha yarım saat olmasına ve 10 dakikaya hazır olacağımı bilmeme rağmen hazırladığım kombini giyinmek için üzerimi çıkarttım.

Mersin rengi takımı üzerime geçirdikten sonra ayna karşısına geçip saçlarımı karıştırarak şekil vermeye başladım.

Mersin rengi takımı üzerime geçirdikten sonra ayna karşısına geçip saçlarımı karıştırarak şekil vermeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İşimi halledince her zaman kullandığım parfümden üzerime sıkarak yatağa oturdum ve telefonu elime aldım.

Takım grubuna eklendiğimde bir sürü numara vardı.

Kimseninkini tanımıyordum ama onun numarası da bunlardan biriydi ve birazdan öğrenecektim.

Gruba atılan konuma girdiğimde fazla yakın olmadığını görmemle kalan zamanı yolda öldürürüm diye düşündüm ve gerekli cüzdan, anahtar ve telefonumu alarak evden çıktım.

Yanımdaki camı açarak arabanın hızı ile temiz havanın yüzüme vurmasına izin verdim.

Araba kullanmayı kesinlikle seviyordum.

Yolculuğun daha tatmin edici olması için güzel bir şarkı seçerek arabanın içini müzikle doldurdum.

Gökyüzü henüz kararmamıştı ve bulutlar menekşe rengi dalgalar halinde öbek öbek dağılmış, gökyüzü sanki bir ressamın elinden çıkmışçasına büyülü görünüyordu.

Onun gibi, büyülü ve sarhoş edici diye düşündüm içimden.

Evet resmen bir gecede büyüsüne kapılmıştım ve şimdiyse o geceyi tekrarlamak için yapmayacağım şey yoktu.

Restoranta gelince arabayı park ettim ve içeriye doğru yürümeye başladım.

Girişten geçince içeride gözümü gezdirdiğim sırada elini bana doğru sallayan Zehra'yı görmemle masaya doğru ilerledim.

Çoğu kişi gelmişti bile, boş masalardan birine oturduğumda hali hazırda devam eden sohbetlerine katıldım.

Aklıma numaralar gelince elimde olan telefonun ekranını açtım ve grup katılımcılarına girdim.

"Kızlar kendi numaranıza isminizi kaydeder misiniz?"

Onayladıklarında telefonu yanımdaki İlkine uzattım ve oda ismini kaydederek yanındakine verdi.

Bu şekilde yine en son telefonum bana gelince bakmaya başladım, sadece 3 numara kalmıştı ki, ikisinin sahibi yanımıza doğru geliyordu bile sadece o kalmıştı.

𝑺𝒉𝒂𝒎𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin