Two

509 39 13
                                    

Yazım yanlışı ve mantık hataları olabilir anlamadığınız yeri sorabilirsiniz

***

Ebrar Karakurt

Sikik bir baş ağrısıyla gözlerimi açtığımda yanımda hissettiğim bedenle ilk önce irkilmiştim, ama sonra toparlayarak gece olanları hatırladım.

Başımı omuzuma doğru yatırarak yüzünü incelemeye başladım, kesinlikle çok güzeldi.

Yavaşça yüzüne yaklaşarak, dün defalarca kez tadına baktığım dolgun dudaklarına doğru eğildim.

Onu uyandırmayacak şekilde hafif bir öpücük bırakarak yataktan kalktım ve yerdeki kıyafetlerimiz arasında kendi gömleğimi bularak üzerime geçirdim.

Duşa girmeden önce son defa uyuyan güzele baktım ve duşa doğru adımladım.

***

Yaklaşık 15 dk sonra çıktığımda, tek elime kısa saçlarımı havlu yardımıyla kurularken yatağa doğru ilerlediğimde boş olduğunu görünce afalladım.

Ne ara gitmişti ve nereye gitmişti?

Tek gecelik bir kızı neden bu kadar merak ettiğimi sorgulamadan edemezken, bir yandan da keşke bir ismini falan öğrenseydim diyordum.

Araştırsam bulabilir miydim ki?

Neden bunu istiyordum onu da bilmiyordum. Kısa bir tatil için geldiğim otelin barında gördüğüm esmer kız, beni baştan çıkartmayı başarmıştı ve bunu sadece bir dansla yapmıştı.

O anlar tekrar gözümün önüne geldi.

Elimde içki ile bar masasına yaslanmış etrafa bakınıyordum. Gözüme en ortada dans eden iki kız çarpınca onları izlemeye başladım. Yoğun renkli ışıklar arasında müziğin ritmine göre kıvırıyorlardı.

Esmer olan ile gözlerimiz buluşunca çapkın bir şekilde gülümsedim. Önce derince bana baktı ve tekrar dansına devam etti.

Barmene doğru dönerek her zaman aldığım ve şu anda elimde olan içkiden istedim. Hazır ederek bana doğru uzattığında elinden aldım ve önüme döndüm. Esmer kızı göremeyince mekana tekrar göz gezdirmeye başladım ki, yanımda olduğunu yeni fark ediyordum.

"Beni mi arıyordun?" dedi güzel ve özgüvenli çıkan ses tonuyla ve ona doğru uzattığım bardağı aldı.

"Seni arıyordum"

dedim çapkın bir şekilde ve elimdeki bardağı uzattım, oda kendi elindekini yaklaştırdı ve tokuşturduğumuzda güzel ses tonuyla güldü ve bardağı kafasına dikti.

Bir kaç dakika daha havadan sudan muhabbet ederek içtik ve mekandaki müziğin ritmi alevli bir hal aldığında esmer kız, vücudunu ritime bırakarak yeniden dans etmeye başladı. 

Gözleri kapalı ve tek elinde uzattığım içkiyle birlikte dans ederken gözlerim kısa kollu siyah gömleğinin açıkta bıraktığı, sexy vücut hatlarını süzüyor, bu müthiş görsel şölenin tadını çıkararak içkimi yudumluyordum.

Gözlerim gömleğinin düğmelerini açıkta bırakarak yarattığı muazzam dekoltesine kayarken dudaklarımı ısırdım. Bu gece için fazla sexy bir kadındı.

Onu süzdüğümü anlamış olacaktı ki yanıma doğru ilerledi ve gülümseyerek tek elini boynuma götürdü, kulağıma yaklaştı ve baştan çıkarıcı bir sesle fısıldadı.

"Sence de daha sakin bir yere gitme vaktimiz gelmedi mi?"

"Takip et"

Önden giderek peşimden gelmesini sağladım.
Onu otel odama getirdiğimde cebimdeki kartı çıkartıp kapıyı açarak, önden onun geçmesine izin verdim.

𝑺𝒉𝒂𝒎𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin