Seven

332 38 16
                                    

Yazım yanlışı ve mantık hataları olabilir anlamadığınız yeri sorabilirsiniz

***

Ebrar Karakurt

Sabah sabah uyanmaktan ve sabah antrenmanlarından nefret ediyordum ama yapıcak bir şey yoktu, bu günde erkenden uyanmıştım ve yola çıkmıştım bile.

Dün gece en son onun evinden ayrılmıştım ve onu yine birazdan görecektim. Onun bunu isteyip istemediğini ne kadar bilmesem de.

Spor salonuna geldiğimde ağır adımlarla uykulu bir şekilde içeriye girdim ve zaten forma üzerimde olduğu için soyunma odasına gitme zahmetinde bulunmayarak, çantamı salonda koltuklardan birine fırlattım.

Çoğu kişi çoktan gelmişti bile, yine geç mi kaldım diye düşünürken neyse ki antrenör daha yoktu.

Kızların içinde onu ararken gözüme çarpmasıyla gülümsemiştim.

Her zamanki gibi çok güzeldi.

Zehra ile ettiği sohbeti içeriye giren antrenör bozmuştu. Beni gördüğünde hızla gözlerini kaçırdı.

Toplandığımızda ısınma haraketlerini yapmaya başlamıştık.

Isınmadan sonra idmana geçtik ve sonrasında iki takıma ayrılarak manşet maçı yapmak için hazırlandık.

Manşet maçına başladığımızda onunla rakip olmuştuk ve hiç bir şekilde yüzüme bakmıyor, iletişime geçmiyordu. Bu her ne kadar sinirlerimi zorlasada ben onu konuşturmayı bilirdim.

***

Sonunda maç için takım otobüsüne binmiştik. Başka salona gidecektik. Koltuğa geçtim ve bacaklarımla yandaki koltuğa full uzanarak, kulaklığımı takıp önümde oturan sanat eserini izlemeye başladım.

Oda kulaklığını takarak başını geriye yasladı ve gözlerini kapattı.

Her açıdan her şekilde mükkemel ve kusursuzdu.

Yolumuz daha çok olduğu için kulaklığa bağladığım müziği kapattım ve gözlerimi kapattım.

Alamadığım uykumu almaya çalışıyordum.

***

"Ebrar uyan"

Beni sarsan ve bağıran Zehranın sesiyle gözlerimi açtığımda, iki dakikalık kendime gelme sürecinden sonra otobüsün durduğunu anlamıştım.

Otobüs neredeyse boşalmıştı ve hepsi inmişti.

Bende indiğimde spor salonunun karşısında bir kaç hayran toplanmıştı ve fotoğraf çekiniyorlardı bizim kızlarla.

Benimle de çekinmek istediklerinde kırmadım ve yaklaşarak bir kaç poz verdim.

Salondan içeriye geçtiğimizde maç için hazırlıkları tamamlıyorlardı.

Rakip takımda içeriye dolma ya başladığında bizde hazırlanmaya başladık.

Sahada her şey tamamlanınca şarkılar eşliğinde ısınmaya başladık.

Fazla enerjik değildim çünki onunla bu gün hiç konuşmamıştım.

Eğlenerek kızlara bulaşıyordu ama bana hiç uğramak istemiyor gibi durması beni üzmüştü.

***

Maç başladığında, rakibin kolay lokma olduğunu fark etmemle modum düzelmişti.

İkimizde ilk 6 başlamıştık ve onu sahadayken izlemek çok keyifliydi, aynı altımdayken olduğu gibi.

𝑺𝒉𝒂𝒎𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin