.

8.8K 319 55
                                    

În primul rând, nu mă înjuraţi. Acesta nu este un capitol, ci un anunţ!

CITIŢI, vă rog!

Vroiam să vă anunţ că am faimosul bac şi că mi-e destul de greu să scriu.. Iniţial am vrut să postez un capitol lung astăzi, la finalul căruia să-mi anunţ pauza de o săptămână. Dar, am ajuns târziu acasă şi nu am mai ajuns să-l termin.

În fine, ideea este, aşa cum am zis, că voi lua o pauză săptămâna viitoare, până vineri când termin cu bacul. Cred că mai sunt câţiva dintre voi pe aici care ştiu cum e..  şi chiar dacă nu stau cu nasul în caiete şi cărţi toată ziua, tot mi-e greu să pierd câteva ore pentru scris, când le-aş putea petrece odihnindu-mă sau învăţa pentru ce urmează... 

Sper să înţelegeţi şi succes celor care au şi ei bacul! :)) 

Şi cu ocazia acestui mic anunţ, vă spun şi despre cealaltă poveste pe care am început-o zilele trecute " Devil's Paradise" .. Vă invit să citiţi şi de acolo, bineînţeles, dacă doriţi şi să-mi spuneţi o părere. 

Şi la cealaltă poveste, cât şi la aceasta, părerile şi sfaturile voastre contează cel mai mult. Nu aştept să spuneţi numai lucruri bune, accept şi critici, pentru că sunt constructive şi mă fac să-mi dau silinţa mai mult. 

Kisses :* şi chiar m-aş bucura dacă aţi citii şi "Devil's Paradise", e tot în genul acesteia, în sensul că veţi găsii şi acolo aventură, adrenalină, dragoste şi inimi frânte sau reconstruite. :) 

P.s: Mulţumesc tuturor care m-aţi urmărit şi încurajat încă de la început, dar şi celor care m-au descoperit pe parcurs şi mi-au rămas alături. Vă pup pe toţi! :*

Jocul pasiunii - I. Spune-mi că mă vrei!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum