Capitolul 9 / Lunetistul

14.4K 751 16
                                    

Am mers în spate, unde erau şi restul fetelor şi am început să mă pregătesc.

Părul îmi era lăsat pe spate, în câteva bucle lejere. Machiajul era strident, închis, potrivit pentru dansul de astă-seară. Purtam o pereche de tocuri imense, neobişnuite, o fustă care abia îmi acoperea puţin partea dorsală, neagră, un sutien negru cu roşu plin de ţinte, iar deasupra o jachetă roşie, pe care urma să o dau jos, în primele minute petrecute pe scenă.

Spectacolul a fost exact aşa cum am plănuit. Totul ieşise perfect. Mă enervase Amanda care făcuse schimb cu una dintre dansatoare, pe motiv că cealaltă se simţea rău şi aşa a ajuns şi ea mai în faţă. Dar asta nu avea să rămână aşa.

Max încă nu era acolo, şi eram destul de dezamăgită.

Nu am mai dansat de mult şi mă simţeam de parcă aş avea nevoie de el cumva.

În bar puteam observa mult prea mulţi oameni înarmaţi, poate mult prea serioşi pentru un astfel de spectacol.

Unii dintre ei însă erau „sufletul petrecerii” şi s-au hotărât să vină prea aproape de noi.

Noi eram doar pentru întreţinerea spectacolului, însă în împrejurul scenei, era plin de fete ce erau acolo pentru plăcerea bărbaţilor. Vedeam mereu cum dispare câte una cu vreun domn putred de bogat printr-una din camerele de închiriat. Ele îşi spuneau dame de companie, însă eu aveam o denumire mai urâtă pentru ele. Îşi câştigau existenţa din sex.

Îmi era milă de unele. Erau mult prea tinere şi arătau bine, erau frumoase şi-ţi puteai da seama că nu le face plăcere meseria pe care o practică şi că o fac doar pentru bani.

Mă uitam la ele, apoi mă gândeam la mine.. care sunt de fapt un agent sub acoperire, însă totuşi dansez aproape dezbrăcată, la o nenorocită de bară, iar în jurul meu sunt zeci de bărbaţi excitaţi cărora aproape le curg balele.

Pe una dintre presupusele dame de companie, o ştiam. Lucra cu noi. Ne oferea mereu informaţii, atât cât putea scoate de la gangsteri ce-i treceau prin pat. Numele ei era Lisa. Era o brunetă absolut formidabilă şi iubea ce făcea. Îi plăceau banii, îi plăcea viaţa de noapte şi îi plăcea sexul. Nu se încurca cu orice bărbaţii. Doar cu cei periculoşi şi mult prea bogaţi, dar ca un plus, îi alegea pe cei care arătau bine. Trăia viaţa la maxim şi avea tot ce-şi putea dorii, vorbind despre lucruri materiale. Eu, personal, mă bucuram că există. Nici nu aveam idee câte lucruri poţi obţine de la bărbaţi, atunci când sunt satisfăcuţi. De multe ori obţinea informaţii la care unii agenţi de-ai noştri nu puteau ajunge şi ne era de mare ajutor.

Era aproape ora două şi încă nu-l vedeam pe Max. Am observat cum în bar intră câţiva tipi masivi, cu o figură rece. Genul acela de criminali plătiţi. Aveam mereu de-a face cu astfel de oameni, însă niciodată nu o să mă simt confortabil cu ei prin preajmă, deşi eram suficient de pregătită încât să-i omor înainte să-şi dea seama de ce i-a lovit.

Deveneam agitată şi asta se vedea. Am simţit o mână pe piciorul meu şi am tresărit.

Era doar Matt.

- Haide, du-te în spate. Max te aşteaptă. Să te grăbeşti!

Am ascultat ce mi-a zis şi am îmbrăcat rochia ce a fost pregătită pentru mine. Din nou, era aleasă de Max. Puţin provocatoare, însă nu indecentă.

Lui Max oricum nu-i făcea plăcere să se uite prea mulţi la mine, deşi mă pusese dansatoare la bară. Cine-l mai înţelege?

Avea o criză de gelozie când vedea pe cineva că se holbează în decolteul meu, dar nu-l deranja când eram la bară, şi aveam atâţia care-şi creau deja în minte scenarii fierbinţi.

Jocul pasiunii - I. Spune-mi că mă vrei!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum